הלימודים למוסמך מתמקדים בהיבטים העיוניים והמחקריים בתחומי החינוך השונים. מספר מגמות מכשירות בעלי מקצוע לתפקידי הדרכה, טיפול, ניהול וייעוץ במערכת החינוך.
הלימודים למוסמך בחינוך מתקיימים במסלולים הבאים: מסלול מחקרי ומסלול לא מחקרי.
הלימודים למוסמך מתמקדים בהיבטים העיוניים והמחקריים בתחומי החינוך השונים. מספר מגמות מכשירות בעלי מקצוע לתפקידי הדרכה, טיפול, ניהול וייעוץ במערכת החינוך.
הלימודים למוסמך בחינוך מתקיימים במסלולים הבאים: מסלול מחקרי ומסלול לא מחקרי.
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של סטודנטים (1)
צ'רנובסקי ס. על תואר שני חינוך האוניברסיטה העברית (09/09/2011)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
בתואר השני לחינוך יש מספר התמחויות, בניגוד למופיע באתר זה נכון לרגע מילוי השאלון. ההתמחות שלי היא במסלול למידה והוראה, המשלב לימודי קוגניציה וטכנולוגיות חינוכיות. המסלול נראה לי מאוד מתאים למה שרציתי ללמוד כבר זמן רב, ולכן בחרתי בו.
האם המסלול עמד בציפיות
המסלול עונה לציפיותיי משום היותו בעל תמהיל ייחודי של קורסים רלוונטיים ומגוון תחומי בחירה.
מה רמת הלימודים
כאמור, אני עוד לא מכירה את הנתון הזה עבור תלמידי תואר שני, אבל בתואר הראשון שלי שעשיתי באותו המוסד בתחום חינוך, ניכרו כל בעיותיה של ההשכלה הגבוהה שנובעות מחוסר תקצוב, אבל יחד עם זאת אני כסטודנטית מאוד אסרטיבית ויוזמת זכיתי לכמות אדירה של הפניות קריאה (מי
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
תחשבו האם אתם אוהבים את העבודה. אם כן - הכל יהיה טוב, אם לא - תבחרו משהו אחר, הוא עשוי להתגלות כטוב באותה מידה לפחות.