הלימודים לתואר מוסמך מושתתים על סדרת סמינריונים השוואתיים ותאורטיים בחקר הדתות (הקשורים באנתרופולוגיה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה ופילוסופיה של הדת) מחד, ועל התמחות באחת מהמסורות הדתיות (לדוגמה: דתות העולם ההלניסטי-רומי, הנצרות במזרח ובמערב, דתות הודו) מאידך.
התמחות ביהדות או באסלאם תורשה רק אם..
הלימודים לתואר מוסמך מושתתים על סדרת סמינריונים השוואתיים ותאורטיים בחקר הדתות (הקשורים באנתרופולוגיה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה ופילוסופיה של הדת) מחד, ועל התמחות באחת מהמסורות הדתיות (לדוגמה: דתות העולם ההלניסטי-רומי, הנצרות במזרח ובמערב, דתות הודו) מאידך.
התמחות ביהדות או באסלאם תורשה רק אם תהיה מנקודת מבט מתודולוגית-השוואתית ובצירוף עם אחד התחומים לעיל. כמו כן, חוגים רבים בפקולטה וגם בפקולטה למדעי החברה מציעים קורסים שונים שיש בהם עניין ישיר לתלמידי החוג
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של סטודנטים (1)
אווה ט. על תואר שני מדע הדתות (דו חוגי עם סוציולוגיה ואנתרופולוגיה) האוניברסיטה העברית (26/01/2015)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
זהו אותו המסלול שלמדתי בתואר הראשון. אהבתי ורציתי להעמיק בזה עוד.
האם המסלול עמד בציפיות
כל תחומי העניין שלי מסתכמים בדתות ובאנתרופולוגיה - ובמסלול הזה קיימים שניהם. מה גם שהמרצים הם הטובים בארץ, כולל מרצים שמגיעים ללמדנו במיוחד מחו"ל.
מה רמת הלימודים
רמת המתרגלים ושיעורי העזר היא משהו שיש לחדד אותו באקדמיה. לרוב לא מכשירים את המתרגלים, וזה ניכר באיכות התרגול וברמת בדיקת הבחנים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
שבשעה שהם מתלבטים מה ללמוד, שיבקרו באתרים שיפנו אליהם בלשון נקבה וזכר גם יחד. זאת בניגוד לאתר הזה, ששאל לחוות דעתי בלשון זכר לאורך כל השאלון.
אנחנו ב- 2015, לא ב 1950.