הקניית ידע ופיתוח מומחיות בהיבטים המתודולוגיים של מחקר, מדידה והערכה.
* הקניית כלים ומיומנויות שיסייעו בטיפוח חשיבה ביקורתית ויצירה אינטלקטואלית בתחומי תוכן שונים במדעי החינוך.
* הכשרת אנשי מחקר, מדידה והערכה להשתלבות בתחומים אלה במערכת החינוך.
המגמה מציעה שתי התמחויות – האחת..
הקניית ידע ופיתוח מומחיות בהיבטים המתודולוגיים של מחקר, מדידה והערכה.
* הקניית כלים ומיומנויות שיסייעו בטיפוח חשיבה ביקורתית ויצירה אינטלקטואלית בתחומי תוכן שונים במדעי החינוך.
* הכשרת אנשי מחקר, מדידה והערכה להשתלבות בתחומים אלה במערכת החינוך.
המגמה מציעה שתי התמחויות – האחת התמחות בהערכה בית ספרית המיועדת למעוניינים להיות רכזי
הערכה בית ספריים והשניה, התמחות במדידה והערכה בחינוך, המיועדת בעיקר למי שמעוניין להתמחות
במדידה והערכה בקנה מידה גדול.
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של בוגרים (1)
שירה ש. על תואר שני שיטות מחקר, מדידה והערכה אוניברסיטת תל אביב (18/06/2011)
סיים בשנת 2004
מדוע בחרתי במסלול זה
כי אני פסנתרנית. כשסיימתי את התיכון לאחר שעשיתי בגרות בביצוע פסנתר, החלטתי שזה חייב להיות הכיוון המקצועי שלי גם. את התואר השני המשכתי באקדמיה בירושלים, והשנה אתחיל לימודי דוקטורט בניו יורק.
האם המסלול עמד בציפיות
כן, אפשר לומר. בהתחלה לא הבנתי איך תואר כזה צריך לקחת 4 שנים, אבל מסתבר שבדיעבד זה היה ברור שלא היה סיכוי לחלוקה שונה. הקוריקולום הלימודי חשף אותי לרפרטואר אדיר של יצירות ואף שיפר את יכולות הנגינה הטכניות שלי.
מה רמת הלימודים
די דומה לנימוק תשובתי הקודמת.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לדעת מה אתה רוצה מהאקדמיה. לדעת לבחור גם את המורה הנכון עבורך, וזה מתוך היכרותך את עצמך ואת מגבלותיך הטכניות בנגינתך, על מנת לדעת מי יוכל לשפר מגבלות אלו ולעבוד איתך על המקומות הקשים.