ההתמחות מיועדת להכשרת מדריכים ומפתחי תכניות למידה והדרכה בסביבות עבודה מגוונות.
- בוגרי ההתמחות יוכלו להשתלב בתפקידים במסגרות פורמאליות ובלתי פורמאליות, בארגונים שונים במגזר הציבורי והפרטי ובעמותות שונות.
- תפקידים של מנהלי הדרכה, רכזי הדרכה, מטמיעי שינויים ולוויי תהליכים בארגונים.
- במהלך..
ההתמחות מיועדת להכשרת מדריכים ומפתחי תכניות למידה והדרכה בסביבות עבודה מגוונות.
- בוגרי ההתמחות יוכלו להשתלב בתפקידים במסגרות פורמאליות ובלתי פורמאליות, בארגונים שונים במגזר הציבורי והפרטי ובעמותות שונות.
- תפקידים של מנהלי הדרכה, רכזי הדרכה, מטמיעי שינויים ולוויי תהליכים בארגונים.
- במהלך ההתמחות, ניתן דגש להכרת היסודות העיוניים והמחקריים של הדרכה ותכנון לימודים וזיקתם לתהליכי הובלת שינוי, פיתוח מודלים בסביבות למידה עתירות טכנולוגיה ומיומנויות בין אישיות ותוך אישית, המרכיבות את ההדרכה היעילה.
- תוכנית הלימודים בהתמחות כוללת קורסים העוסקים בהבנת רפורמות ותהליכי שינוי, סדנאות בחקר ההדרכה ופיתוח מיומנויות בין אישיות ותוך אישיות, מתודות וכלים לפיתוח, הובלה והערכת צוותים, תוך שימת דגש על פרויקטים אישיים וקבוצתיים.
- ההתמחות שמה דגש על למידה אישית וחווייתית, המתקיימת במסגרת ה-"סטודיו ללמידה".
- אנשי הסגל הם בין המובילים בתחום המחקר של הדרכה ותכנון למידה ובפיתוחו בשדה.
- תלמידים בהתמחות זו יוכלו להשתלב במקביל לשנה השלישית והרביעית בלימודי תעודת הוראה בחוג השני של לימודי התואר הראשון, במידה ולמדו בחוג בו קיימת תוכנית לימודים לתעודת הוראה, (מידע מפורט בהמשך בלימודי תעודת הוראה).