הם ענף מחקרי יישומי רב
המשלב אלמנטים של סטטיסטיקה
-תחומי (quality studies) לימודי איכות, מדעי ההתנהגות, מדעי הניהול,
כלכלה והנדסה
בשיטות התנהגותיות לתקיפת בעיות ופתרונן בעבודת צוותים
ייחוד
. הכלים הכמותיים (סטטיסטיים ואחרים) משולבים. יש בהם, חשיבות ומענה על צורכי שוק הולכים וגדלים בכל מגזרי..
הם ענף מחקרי יישומי רב
המשלב אלמנטים של סטטיסטיקה
-תחומי (quality studies) לימודי איכות, מדעי ההתנהגות, מדעי הניהול,
כלכלה והנדסה
בשיטות התנהגותיות לתקיפת בעיות ופתרונן בעבודת צוותים
ייחוד
. הכלים הכמותיים (סטטיסטיים ואחרים) משולבים. יש בהם, חשיבות ומענה על צורכי שוק הולכים וגדלים בכל מגזרי המשק.
לימודי האיכות עוסקים בתהליכים של הפקת תוצרים
שירותים
החלה על עסקה בין גופים
שביעות הרצון של כולם ביחד
את השירות להם הוא זקוק
ויצא מהעסקה נשכר ומרוצה
(מוצרים או) בשני מישורים: מישור הלקוח ומישור היצרן. איכות היא מידה(למשל ספק וצרכן), ומתארת את רמת: הצרכן מרוצה כי קיבל את התוצר או, והספק (היצרן) הפיק את התוצר ביעילות.
לימודי האיכות עוסקים בשיטות מחקר שיביאו להבנה טובה של
הלקוח
, צרכיו, תנאיו, יכולותיו, מגבלותיו והשימושים להם הוא זקוק.
הבנה טובה של צורכי הלקוח מביאה את היצרן לתפיסה טובה של
טוב
וכתוצאה מכך לשביעות של הלקוח
, לייצור טוב או למתן שירות אפקטיבי, (design) מהות התוצר, לתכן
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של בוגרים (1)
עודד פ. על תואר שני סטטיסטיקה- מגמת לימודי האיכות אוניברסיטת חיפה (03/07/2012)
סיים בשנת 2004
מדוע בחרתי במסלול זה
למדתי בעבר הרחוק לתואר ראשון בחוג לסטטיסטיקה והתגעגעתי ללימודים .
היה לי נסיון מעשי בתחום האיכות והאמינות , ולכן בחרתי את ההתמחות הזאת , למרות שהתקבלתי גם לביוסטטיסטיקה
האם המסלול עמד בציפיות
נהניתי מתקופת הלימודים , אך לא מצאתי עבודה בתחום .
מה רמת הלימודים
התואר היה מהנה ומאתגר , חסרים התיחסויות לעולם הטכנולוגי שיאפשרו השתלבות בתעשיה .
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לא ממליץ ללמוד את הנושא ,במידה והתואר הראשון אינו הנדסי או מדעי -כי קשה להשתלב .