מטרת הלימודים בתכנית היא להכשיר מורים לחינוך מיוחד לעבודה במסגרות החינוך המיוחד וכמורים בבתי ספר המשלבים ילדים מהחינוך המיוחד במסגרות הרגילות.
המתקבלים לתכנית הלימודים יוכלו ללמוד במהלך לימודיהם בשתי התמקדויו, אחת בשנה הראשונה ללימודיו והשנייה בשנה השנייה ללימודי: אוטיזם, לקויות התפתחותיות, לקויות..
מטרת הלימודים בתכנית היא להכשיר מורים לחינוך מיוחד לעבודה במסגרות החינוך המיוחד וכמורים בבתי ספר המשלבים ילדים מהחינוך המיוחד במסגרות הרגילות.
המתקבלים לתכנית הלימודים יוכלו ללמוד במהלך לימודיהם בשתי התמקדויו, אחת בשנה הראשונה ללימודיו והשנייה בשנה השנייה ללימודי: אוטיזם, לקויות התפתחותיות, לקויות שמיעה, הפרעות רגשיות ובעיות התנהגות.
מבנה הלימודים: הלימודים מכילים מרכיב תיאורטי ומרכיב התנסותי. המרכיב התיאורטי כולל: לימוד תחומים הקשורים ישירות בהוראת המקצוע ולימוד סוגיות יסוד בחינוך המיוחד, אבחון , הערכה והתערבות בקרב תלמידים עם צרכים מיוחדים, שפה ותקשורת, שילוב והכלה, עבודת צוות רב מקצועי ושילוב המשפחה, כל אלה במסגרת ההתמקדויות שנבחרו בעת ההרשמה ללימודים
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של בוגרים (1)
מאיה על קורסים / לימודי תעודה תעודת הוראה בחינוך אוניברסיטת חיפה (13/11/2011)
סיים בשנת 2010
מדוע בחרתי במסלול זה
הייתי מעוניינת בתעודת הוראה
האם המסלול עמד בציפיות
רוב הקורסים שמוצעים במסלול אינם רלוונטים ואינם תורמים למקצוע למעט קורסים שבאמת מקנים ידע וכלים שימושיים.
היתרון הוא שהאוניברסיטה דואגת לשבץ באימוני הוראה ולא "זורקת" את הסטודנט לחפש בתי ספר בעצמו.
מה רמת הלימודים
לטעמי ניתן לסיים את המסלול של תעודת ההוראה בשנה ואין צורך "למרוח" אותו שנתיים
גם הקורסים ברובם סתמיים וקורסים שלא מקנים ידע ניתן לתת כקורס בחירה ולא כחובה.