להקנות לתלמידים יסודות עיוניים ומעשיים במינהל ומנהיגות חינוכית ולהכשיר את המוסמכים למילוי תפקידים מרכזיים במינהל מערכת החינוך. תחומי הלימודים העיקריים הם: מדיניות החינוך בישראל תוך דגש על תהליכי גלובליזציה, מירכוז וביזור, שיוויון ואי-שיוויון, והשוואה למדינות אחרות; אירגונים חינוכיים (תוך התמקדות..
להקנות לתלמידים יסודות עיוניים ומעשיים במינהל ומנהיגות חינוכית ולהכשיר את המוסמכים למילוי תפקידים מרכזיים במינהל מערכת החינוך. תחומי הלימודים העיקריים הם: מדיניות החינוך בישראל תוך דגש על תהליכי גלובליזציה, מירכוז וביזור, שיוויון ואי-שיוויון, והשוואה למדינות אחרות; אירגונים חינוכיים (תוך התמקדות בביה"ס בישראל), מבנם, מאפייניהם וניהולם; מנהיגות ומנהיגים חינוכיים: תפקידם, תכונותיהם ומקומם בביה"ס. ניתנת תשומת הלב לתרומתם של הפילוסופיה, ההיסטוריה, הסוציולוגיה, הפסיכולוגיה, הכלכלה, המשפט וטכנולוגיות המידע למינהל החינוך, להכשרה בתחומי המחקר ובמעשה הניהול. במסלול עם עבודת גמר מודגשת ההכשרה למחקר, בעוד שההכשרה לקראת מעשה הניהול מודגשת במסלול ללא עבודת גמר.