להכשיר את התלמידים למלא תפקידי ניהול ולהגיע להחלטות בתנאים של אי-ודאות תוך הקניית כלים שונים כמו דרכי חשיבה; שיטות ניתוח, הרגלי עבודה ומחקר ועקרונות יישום שפותחו בתחום מדעי החברה המתימטיקה והניהול ולטפח בהם כושר אבחון; ניתוח שיקול והחלטה.
להכשיר את התלמידים למלא תפקידי ניהול ולהגיע להחלטות בתנאים של אי-ודאות תוך הקניית כלים שונים כמו דרכי חשיבה; שיטות ניתוח, הרגלי עבודה ומחקר ועקרונות יישום שפותחו בתחום מדעי החברה המתימטיקה והניהול ולטפח בהם כושר אבחון; ניתוח שיקול והחלטה
דנה ל. על תואר שני מנהל עסקים אוניברסיטת תל אביב (28/08/2011)
סיים בשנת 2010
מדוע בחרתי במסלול זה
מסלול יוקרתי ונחשב בשל תנאי הקבלה אליו,
בחרתי בו לצורך התקדמות בתחומי העבודה אליהם אוכל לגשת ובכדי להחשף לתחומים חדשים מאחר והתואר הראשון שלי היה בתחום אחר.
האם המסלול עמד בציפיות
אמנם נחשפתי להמון תחומים חדשים לי,
עם זאת אין הרבה נטוורקוינג באוניברסיטת תל אביב המקדמים את הסטודנטים למציאת עבודה ברמה גבוהה.
מה רמת הלימודים
רק בבחינת יצירת הקשרים והאפשרויות לתעסוקה לאחר התואר נרשמה האכזבה, מעבר לזה התואר היה בסדר גמור וניתן היה לסיים אותו בזמן המוקצב.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
להשקיע ב-Gmat איכותי פותח המון דלתות גם בתחום הקבלה לאוניברסיטה וגם מוערך לאחר מכן במקומות עבודה ברמה גבוהה.
ריקי מ. על תואר שני מנהל עסקים אוניברסיטת תל אביב (27/08/2011)
סיים בשנת 2005
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי לימודים שיועילו לי לצרכי עבודה. התואר הראשון שלי היה בתקשורת וניהול והנחתי שמנהל עסקים יהווה "השלמה" טובה לתואר זה. כמו כן, רציתי לעבוד בשיווק ובמנהל עסקים ישנה התמחות בשיווק
האם המסלול עמד בציפיות
קיבלתי מהלימודים הללו ידע במגוון נושאים במנהל עסקים, זה פחות או יותר מה שציפיתי מלימודים אלו.
מה רמת הלימודים
התואר ענה על רוב הציפיות שלי. אולם התחושה שאוניברסיטת ת"א היא של מוסד בירוקרטי גדול. היחס האישי לוקה בחסר.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
להגיע לקורסים שנרשמים אליהם (לרוב השיעורים אם לא לכולם) ולא לנהל את הלימודים מרחוק, דרך קריאת "סיכומים" של תלמידים אחרים
ליברמן ל. על תואר שני מנהל עסקים אוניברסיטת תל אביב (19/06/2011)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
אפשרות קידום עתידי
האם המסלול עמד בציפיות
רמת הלימודים נמוכה יחסית למה שציפיתי
מה רמת הלימודים
רמת המתרגלים ברוב הקורסים מזעזעת (בחשבונאות וסטטיסטיקה היו לנו מתרגלים מעולים, שעלו אפילו על רמתו של המרצה). רמת הלימודים נמוכה ואינה מאפשרת קבלת ידע מעבר לסקירה כללית ושטחית ביותר של נושאים. התרגילים שניתנו היו חסרי משמעות שכן הם אינם נבדקו כלל והיו רק ל
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
רפרנס, רפרנס, רפרנס...
כל הלימודים באוניברסיטה פשוט משוחזרים משנה לשנה.