לימודי התואר הראשון, בוגר בהוראה ( ,(B.Edבתכנית לחינוך המיוחד מיועדים להכשיר מחנכים מומחים לתהליכי למידה עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכל המסגרות החינוכיות: מסגרות סגרגטיביות לבני גיל 21-6 (כגון: פיגור, ליקויי למידה רב-בעיתיים, ליקויי תקשורת, ליקויי חושים, הפרעות רגשיות והתנהגותיות) וכן מסגרות..
לימודי התואר הראשון, בוגר בהוראה ( ,(B. Edבתכנית לחינוך המיוחד מיועדים להכשיר מחנכים מומחים לתהליכי למידה עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכל המסגרות החינוכיות: מסגרות סגרגטיביות לבני גיל 21-6 (כגון: פיגור, ליקויי למידה רב-בעיתיים, ליקויי תקשורת, ליקויי חושים, הפרעות רגשיות והתנהגותיות) וכן מסגרות המשלבות תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתות רגילות, בכיתות חינוך מיוחד בבתי ספר רגילים ובמסגרות נוספות כגון: מתיא"ות (מרכזי תמיכה יישוביים ואזורים).
התכנית מעוגנת בתפיסת עולם הומניסטית, המוקירה את השונות בין בני אדם ורואה בה משאב לקידום כל פרט ופרט במרחב החינוכי וכן היא מעוגנת בתפיסה החינוכית להכלה (inclusion) ולשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בזרם המרכזי של חיי בית הספר הרגיל. התכנית מבססת ידע בתחום של מאפייני האוכלוסיות והלקויות בחינוך המיוחד, דרכי טיפול ייחודיות קבוצת הילדים בעלי המוגבלויות הקלות, הבינוניות והחמורות, עוסקת בגישות לשילוב ולהכלה של ילדים בעלי צרכים מיוחדים במסגרות חינוך רגילות, עבודה עם צוותים רב-מקצועיים, קשר עם ההורים והקהילה ועוד