התכנית מיועדת לסטודנטים בעלי רקע קודם במוזיקה המבקשים להכשיר עצמם בתחום של החינוך המוזיקלי לעבודה מאתגרת עם אוכלוסיות שונות (חינוך מיוחד, חינוך מבוגרים, גיל הזהב, פעוטות ועוד) במגוון מסגרות חינוכיות וקהילתיות.
הלימודים מתפרשים על פני ארבע שנות לימוד ומכוונים לפיתוח הידע והכישורים המוזיקאליים של..
התכנית מיועדת לסטודנטים בעלי רקע קודם במוזיקה המבקשים להכשיר עצמם בתחום של החינוך המוזיקלי לעבודה מאתגרת עם אוכלוסיות שונות (חינוך מיוחד, חינוך מבוגרים, גיל הזהב, פעוטות ועוד) במגוון מסגרות חינוכיות וקהילתיות.
הלימודים מתפרשים על פני ארבע שנות לימוד ומכוונים לפיתוח הידע והכישורים המוזיקאליים של הסטודנטים, פיתוח התמחותם בתחום מוזיקאלי נבחר וקידום כישורי ההוראה וההנחיה שלהם במגוון מסגרות חינוכיות.
תכנית הלימודים כוללת שילוב בין שיעורים עיוניים ומעשיים, סדנאות בקבוצות קטנות, השתתפות באנסמבלים של נגינה, שירה, הלחנה, תנועה והתנסות בהוראה במגוון מסגרות חינוכיות וקהילתיות כגון: גני ילדים, בתי ספר יסודי ועל יסודי, קונסרבטוריון.
השנתיים הראשונות של ההכשרה כוללות לימודי יסוד במוזיקה ובחינוך מוזיקלי. בשנים השלישית והרביעית הלימודים כוללים קורסים מתקדמים במוזיקה ובחינוך מוזיקלי ולימודי התמחות על פי בחירת הסטודנט באחד מהתחומים הבאים: ריתמיקה, ניצוח מקהלות ומוזיקה בדגש עיוני
שרונה ג. על תואר ראשון לימודי חינוך מוזיקלי מכללת לוינסקי (02/07/2011)
סיים בשנת 2010
מדוע בחרתי במסלול זה
מאוד התחברתי לנושא של ילדים ומוסיקה מאחר ואני מוסיקאית. בחרתי במסלול כי הוא ענה על הצרכים שלי (תואר ראשון ותעודת הוראה).
האם המסלול עמד בציפיות
קיבלתי את כל מה שרציתי, תואר ראשון ותעודת הוראה הלימודים במסלול ארכו כ 4 שנים ובמהלכם הלימודים גם היוו סיפוק גדול והנאה מרובה.
מה רמת הלימודים
קיבלתי את כל מה שרציתי ואני עובדת בתחום שבו למדתי. בדיעבד אני תוהה האם הייתי צריכה ללכת ללמוד משהו יותר "רציני" כדוגמת מנהל עסקים למשל, או משפטים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לבדוק היטב את המרצים, את כמות התלמידים בכיתה, את הדרישות המלאות (תעודת בגרות, פסיכומטרי, קורסים כגון: זהירות, עזרה ראשונה, מחשבים וכו'), שכל לימוד ולהגיע עם ראש פתוח שמוכן לספוג כל מה שיטפטפו לו. הלימודים שלי היו חוויה מעניינת ומרתקת.
דן י. על תואר ראשון לימודי חינוך מוזיקלי מכללת לוינסקי (26/06/2011)
סיים בשנת 2011
מדוע בחרתי במסלול זה
כי אני מזוקאי ועניין אותי חינוך
האם המסלול עמד בציפיות
רק חלקי ביותר.
מה רמת הלימודים
ישנם קורסים מאוד מעניינים ומאוד ענייניים. וכמובן ישנם קורסים "משעממים" ולא ענייניים. בכללי חסר המון על בניית אישיות של מורה ועל התמודדות מול משמעת של כיתה. כמו כן אין מספיק ביטוי אישי לכל אחד בצורת ההוראה. ישנם כמה מודלים, די מיושנים שפועלים על פיהם בהור
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
תיהיה בטוח שאתה רוצה להיות מורה לפני שאתה הולך ללמוד הוראה.
בתיה ק. על תואר ראשון לימודי חינוך מוזיקלי מכללת לוינסקי (05/09/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
סוג של תחושת בטן ורצון חזק להכנס למסלול של מוסיקה ולהפוך אותו מתחביב למקצוע. לתרום לאנשים עם האהבה והידע שלי בתחום.
האם המסלול עמד בציפיות
לא יודעים בתחילה למה נכנסים בדיוק. סה"כ אני מרוצה מאוד, אך ישנם בעיות טכניות בתנאים שיש לנו, אני לומדת בשלוחה ואין בה את כל מה שיש במכללת האם ..
מה רמת הלימודים
רמה טובה אם כי היא מושפעת גם מרמת הסטודנטיות, המקום ומספר הבנות הקטן משדרים לפעמים אווירה חובבנית משהו.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לא מספיק להתלהב בהתחלה מהתחום. בידקו היטב האם גם העבודה במהלך התואר ותחומי העיסוק לאחר מכן מספיק רחבים ומעניינים אותכם מספיק כדי להשקיע בכך זמן כ"כ רב שיש לו השלכות על המשך חייכם.
עפרי ז. על תואר ראשון לימודי חינוך מוזיקלי מכללת לוינסקי (19/08/2011)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
כיוון שאני מעוניינת לעסוק בתרפיה במוזיקה שקיים רק כתואר שני, הייתי צריכה לבחור תואר ראשון שיכול להתאים לתחום זה
האם המסלול עמד בציפיות
אני מקבלת מהמסלול מעל המצופה- הן מהבחינה המוזיקלית והן מהבחינה החינוכית. רק בעיה אחת - אין איזון כל כך. התחום של לימודי החינוך תופס חשיבות יותר גבוהה מהפן המוזיקלי ולי זה חבל
מה רמת הלימודים
אין אצלנו מתרגלים ושיעורי עזר אך הכיתות הן קטנות וזה מצויין
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
מי שלא מתעניין בעבודה חינוכית ובהוראה במשרד החינוך יתקשה למצוא את עצמו במסלול זה