לימודי חינוך מיוחד מבוססים על תפיסת עולם חינוכית-הומניסטית הרואה ערך חינוכי בשונות בין לומדים, ואתגר בשילובם של תלמידים עם צרכים מיוחדים במסגרות חינוך רגילות. הלימודים להוראת חינוך מיוחד מכשירים מורים וגננות מומחים ומנוסים בהוראה ובטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים הלומדים במסגרות חינוכיות שונות, החל..
לימודי חינוך מיוחד מבוססים על תפיסת עולם חינוכית-הומניסטית הרואה ערך חינוכי בשונות בין לומדים, ואתגר בשילובם של תלמידים עם צרכים מיוחדים במסגרות חינוך רגילות. הלימודים להוראת חינוך מיוחד מכשירים מורים וגננות מומחים ומנוסים בהוראה ובטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים הלומדים במסגרות חינוכיות שונות, החל משילוב בכיתות או גנים רגילים ועד בתי ספר או גנים מיוחדים. בוגרי המסלול יכולים להשתלב במגוון ערוצי פעילות, כמורים מומחים להוראה מתקנת בקריאה ובחשבון, כמורים מייעצים וכמורים המשלבים הוראה וחינוך במסגרות רגילות
רז ס. על תואר ראשון לימודי חינוך והוראה לחינוך מיוחד (דו חוגי עם חינוך והוראה לגיל הרך בשילוב אמנות) מכללת בית ברל (21/08/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
רצון לעבוד בקרב ילדים צעירים בחינוך המיוחד
האם המסלול עמד בציפיות
למרות שהקורסים ממצים ומקיפים עד כה, לעיתים יש תחושה שהמרצים לא מקצועיים מספיק, או שאינם מכוונים לתחום ההתמחות.
מה רמת הלימודים
שוב -לא גורף. יש קורסים עם רמת מקצועיות גבוהה, אך יש קורסים שהרמה מתחת לכל ביקורת. בסטטיסטיקה למשל לא זכינו לשיעורי תרגול. לימודי הלשון היו אכזבה גם כן.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לבוא למקצוע עם הרבה אהבה ראש ולב פתוח, אחרת זה לא יעבוד.