לימודי התואר הראשון, בוגר בהוראה ( ,(B.Edבתכנית הכשרה המשלבת חינוך מיוחד בבית הספר העל-היסודי מיועדים להכשיר מחנכים המשלבים התמחות בתחום דעת נבחר לגיל בית הספר העל-היסודי יחד עם התמחות בחינוך המיוחד לשם פיתוח מומחיות לתהליכי למידה עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים במסגרות ייחודיות לבני גיל 21-6..
לימודי התואר הראשון, בוגר בהוראה ( ,(B. Edבתכנית הכשרה המשלבת חינוך מיוחד בבית הספר העל-היסודי מיועדים להכשיר מחנכים המשלבים התמחות בתחום דעת נבחר לגיל בית הספר העל-היסודי יחד עם התמחות בחינוך המיוחד לשם פיתוח מומחיות לתהליכי למידה עבור ילדים בעלי צרכים מיוחדים במסגרות ייחודיות לבני גיל 21-6 ובמסגרות של חינוך רגיל. התכנית שואפת להכשיר בוגרים שיוכלו לתת מענה לימודי-רגשי וחברתי הולם למגוון התלמידים המוכלים בכיתות במסגרת החינוך הרגיל בבית הספר העל-יסודי. התכנית מעוגנת בתפיסת עולם הומניסטית המוקירה את השונות בין בני אדם ורואה בה משאב לקידום כל פרט ופרט במרחב החינוכי וכן היא מעוגנת בתפיסה החינוכית להכלה (inclusion) ולשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בזרם המרכזי של חיי בית הספר הרגיל.
התכנית מבקשת לתת מענה, במסגרת בית הספר העל-יסודי (ז'-י'), לחוק השילוב העוסק בשילובם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים במסגרות של חינוך רגילות. ייחודיות התכנית היא בכך שהיא מאפשרת לסטודנטים לפתח מומחיות ייחודית המבוססת על שילוב בין שתי תשתיות ידע תוך כדי התנסות בהוראה: לימודי התמחות בהוראת תחום דעת נבחר בהומניסטיקה בדגש גילאי ולימודי התמחות בחינוך המיוחד המבססת ידע בתחום של מאפייני האוכלוסיות והלקויות בחינוך המיוחד, דרכי אבחון וטיפול בדגש תחום הדעת הנלמד בהתמחות