תכנית התואר השני בחינוך המוזיקלי מיועדת למורים למוזיקה המעוניינים להמשיך ולהתפתח בתחום התמחותם ולחולל שינוי בתחומם. תכנית זו מציעה להם מסגרת אקדמית מאתגרת ותומכת להתפתחות מקצועית בהקשרי המעשה והעיון.
בעבר כלל החינוך המוזיקלי בעיקר את הוראת יסודותיה של שפת-המוזיקה ודרכי הוראתם. כיום, בנוסף לכך,..
תכנית התואר השני בחינוך המוזיקלי מיועדת למורים למוזיקה המעוניינים להמשיך ולהתפתח בתחום התמחותם ולחולל שינוי בתחומם. תכנית זו מציעה להם מסגרת אקדמית מאתגרת ותומכת להתפתחות מקצועית בהקשרי המעשה והעיון.
בעבר כלל החינוך המוזיקלי בעיקר את הוראת יסודותיה של שפת-המוזיקה ודרכי הוראתם. כיום, בנוסף לכך, נדרשת למורים למוזיקה הבנה חדשה של מערך היחסים שבין המוזיקה לבין דיסציפלינות אחרות, כגון: פסיכולוגיה, אתנומוזיקולוגיה, פילוסופיה וסוציולוגיה. הלימודים בתכנית יאפשרו למורים אלה לבחון תפיסות בין-תחומיות ורב-תרבותיות בהקשרי החינוך, המוזיקה והחינוך המוזיקלי לצורך פיתוח תפיסת עולמם ולצורך יישומן המושכל בדרכי עבודתם
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של סטודנטים (1)
אילה ו. על תואר שני תכנית לחינוך מוזיקלי מכללת לוינסקי (10/07/2011)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
בחרתי במסלול טיפול במוסיקה בתוכנית להכשרת מטפלים במכללת לוינסקי.
עוסקת במוסיקה כול חיי, כאשר התחלתי לחנוך נערה בסיכון הבנתי שהדרך היחידה להגיע אליה הוא דרך המוסיקה. מכאן והלאה הדרך הייתה קצרה יותר להחליט שזה מה שאני רוצה לעסוק, לשלב את המוסיקה בדרך תרפויטית
האם המסלול עמד בציפיות
חלק מהקורסים היו מיותרים ויחד עם זאת חומר חשוב לדעתי לא נלמד