אם יש משהו שהמכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים ידועה בו בארץ כולה זהו המסלול לחינוך מיוחד. המסלול מכשיר מורים לעבודה עם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים המשולבים במסגרות חינוך רגילות או לומדים במסגרות כוללניות לחינוך מיוחד.
אם יש משהו שהמכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין בירושלים ידועה בו בארץ כולה זהו המסלול לחינוך מיוחד. המסלול מכשיר מורים לעבודה עם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים המשולבים במסגרות חינוך רגילות או לומדים במסגרות כוללניות לחינוך מיוחד.
ג'ייד ג. על תואר ראשון לימודי חינוך מיוחד (לגילאי 6 - 21) מכללת דוד ילין (17/07/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
אני מאמינה בחינוך ככלי לשינוי חברתי, ורוצה להמשיך לתרפיה במשחק ודרך ח"מ אפשר
האם המסלול עמד בציפיות
כן, ציפיתי ליותר התגמשות מול סטודדנטים לקויי למידה
מה רמת הלימודים
יש מעט סטודנטים אך הרמה לא תמיד גבוהה לעיתים המרצים נוטים לכוון בשיעורים למכנה הדדקטי הנמוך ביותר ואז בסוף הסמסטר לדפוק עבודה קשה שרק מי בעלי יכלות יכולים לפתור וצריך לשבת עליה שעות
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לקבל מראש החוג כל דבר בכתב ולשמור על הרבה סבלנות עם הילדים
זה תהליך ועלינו לראות תמיד את הלמידה העצמית שלנו
אור ק. על תואר ראשון לימודי חינוך מיוחד (לגילאי 6 - 21) מכללת דוד ילין (23/06/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
בחרתי את בחינוך כי שנים שאימי עובדת בחינוך, ובזכותה נפתח לי צוהר לעולם המספק אך הלא פשוט הזה... אני מאמינה בחינוך וחושבת שכל אחד מסוגל לשנות קצת בחלקת האלוהים שלו.
האם המסלול עמד בציפיות
המקצועיות רבה אך לפעמים הקורסים חוזרים על עצמם
מה רמת הלימודים
אין מתרגלים, אין שיעורי עזר, רמת סטודנטים בהרצאה לרוב סביר
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
שצריך באמת לאהוב את המקצוע, צריך כבוד סבלנות והרבה אהבה לאנשים.