במסלול העל-יסודי מתקיים מודל ייחודי להכשרה המעשית, לפיו כבר מן השנה השנייה הסטודנטים מתנסים באופן עצמאי בהוראה של ממש בכיתות שלהם, כולל מתן ציונים, מפגשים פדגוגיים וימי הורים. מודל זה תואם את המטרה שלנו -להכשיר בוגרים המוכנים היטב לעבודת ההוראה.
במסלול העל-יסודי מתקיים מודל ייחודי להכשרה המעשית, לפיו כבר מן השנה השנייה הסטודנטים מתנסים באופן עצמאי בהוראה של ממש בכיתות שלהם, כולל מתן ציונים, מפגשים פדגוגיים וימי הורים. מודל זה תואם את המטרה שלנו -להכשיר בוגרים המוכנים היטב לעבודת ההוראה
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של בוגרים (1)
ליאת ו. על תואר ראשון לימודי חינוך על-יסודי מכללת דוד ילין (25/06/2011)
סיים בשנת 2011
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי להיות מורה בתיכון, חשוב לציין שלמדתי במסלול להסבת אקדמאים להוראה. יש לי תואר ראשון ממוסד אחר, ובדוד ילין למדתי לתעודת הוראה בלבד.
האם המסלול עמד בציפיות
עיקר השאיפה שלי היתה להשיג תעודת הוראה. בתחום ההתמחות שבחרתי הרגשתי שהלימודים סיפקו לי כלים חשובים להוראה, והייתי מרוצה מהם.
מה רמת הלימודים
בתחום החינוך נדרשת לדעתי הכשרה מעמיקה יותר. חלק מהסטודנטים במכללה מורידים את רמת השיעורים, והייתי מצפה להליך סינון קפדני יותר ללימודים במכללה בשל כך ובשל העובדה כי אלו הם מורי העתיד בישראל.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
ממליצה להירשם ללימודים במכללה, ולו על מנת להנות מההתנסות באימוני ההוראה שהיא מאוד משמעותית בעיניי.
מורן ד. על תואר ראשון לימודי חינוך על-יסודי מכללת דוד ילין (26/12/2011)
סטודנט שנה רביעית
מדוע בחרתי במסלול זה
כי רציתי לעבוד עם נוער
האם המסלול עמד בציפיות
יש קורסים מאוד טובים, ומרצים מצוינים אבל יש הרבה קורסים ברמה לא מספיק גבוהה
מה רמת הלימודים
כמו שאמרתי קודם, יש אווירה טובה, קורסים מסויימים טובים אבל באופן כללי אני חושבת שצריך לעלות את הרמה הלימודית.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
א. אם מעניין אותכם תואר שני להשלים אנגלית במוסד אחר כבר בתואר הראשון (כי האנגלית שם לא נחשבת ברוב המוסדות)
ב. לעשות בשנתיים הראשונות את כל הקורסי חובה (כמה שאפשר...)
אריאלה על תואר ראשון לימודי חינוך על-יסודי מכללת דוד ילין (28/08/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי עבודה עם נוער
האם המסלול עמד בציפיות
רציתי עבודה עם חבר'ה גדולים יותר ואנחנו עובדים עם נוער בכיתות ז-ט בעיקר. אבל ידעתי את זה מראש, זו לא הייתה הפתעה מבחינתי. חוץ מזה המסלול די ענה על הציפיות שלי.
מה רמת הלימודים
אני נמצאת בשני חוגים- אנגלית ותיאטרון. באנגלית הרמה טובה, אבל אני לא כל כך מרגישה שמכינים אותי ללמד בכיתה. בתיאטרון הרמה טובה אבל חסרים קורסים מעשיים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
מי שמתעניין- שישאל סטודנטים! ושלא יתבייש! לא רק את אנשי המכללה! זה מאד מאד מקל על הכניסה למכללה.