מסלול החינוך לגיל הרך מכשיר מחנכים ומחנכות לעבודה בגני הילדים. תפיסת ההכשרה של המסלול נובעת מההנחה כי חייבת להיות התאמה בין הכשרת הסטודנטיות והסטודנטים לתואר בחינוך ומטרותיה, לבין מטרת העבודה החינוכית בגן.
הגדרת המטרה החינוכית לפי סגל המסלול היא עידוד וטיפוח של הלמידה וההתפתחות של כל ילד וילדה...
מסלול החינוך לגיל הרך מכשיר מחנכים ומחנכות לעבודה בגני הילדים. תפיסת ההכשרה של המסלול נובעת מההנחה כי חייבת להיות התאמה בין הכשרת הסטודנטיות והסטודנטים לתואר בחינוך ומטרותיה, לבין מטרת העבודה החינוכית בגן.
הגדרת המטרה החינוכית לפי סגל המסלול היא עידוד וטיפוח של הלמידה וההתפתחות של כל ילד וילדה. טיפוח זה נעשה באמצעות בניית סביבה חינוכית מעניינת, מאתגרת ומותאמת להבדלים האינדיבידואלים מצד אחד, ולקבוצה כולה מצד אחר.
ההנחה היא כי סביבה חינוכית המעודדת למידה והתפתחות ומעוררת סקרנות וחקרנות באווירה דמוקרטית וסובלנית עם כיבוד הזולת, תהיה תשתית מתאימה להסתגלות הפרט לחברה בעתיד
Michal E. על תואר ראשון לימודי חינוך הגיל הרך מכללת דוד ילין (21/11/2011)
סיים בשנת 2001
מדוע בחרתי במסלול זה
בחרתי במסלול זה כי רציתי ללמוד במקום שנחשב מספר אחת בלימודי חינוך . בהשוואה לאוניברסיטה שנותנת תואר ראשון בלבד ,במכללת "דוד ילין" מסיימים גם עם תעודת הוראה. מלבד העובדה שאני ירושלמית ...והמכללה בירושלים ,שזה היה מאוד נוח .
האם המסלול עמד בציפיות
הלימודים אנו על ציפיותיי , הם היו מעניינים,מגוונים. אני מרגישה שהלימודים במסלול לגיל הרך נתנו לי כלים רבים לעבודה במקצוע.
מה רמת הלימודים
בראייה לאחור לא הייתי בוחרת אחרת. הלימודים נתנו לי הרבה כלים לעבודה במקצוע .וגם נהנתי מאוד מהאווירה הלימודית .
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
כמו לפני כל החלטה חשובה בחיים ובעיקר בתחום המקצועי ,תבדקו את העניינים בשטח . למי שרוצה ללמוד חינוך ,לכו יום אחד או כמה ימים לכיתה או גן ותתרשמו מהמצב בשטח-אם אתם מתחברים למקצוע או לא.
ליטל פ. על תואר ראשון לימודי חינוך הגיל הרך מכללת דוד ילין (18/08/2011)
סיים בשנת 2007
מדוע בחרתי במסלול זה
בחרתי את המסלול הנ"ל מאחר ויש לי משיכה מאוד גדולה לגיל הרך.
האם המסלול עמד בציפיות
ישנם קורסים שהרגשתי שהם לא תרמו לי כלל
מה רמת הלימודים
ישנם קורסים שהם פשוט היו מגוחכים למדי
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
הטיפ הכי גדול שאני יכולה לתת הוא להתחיל ללמוד כבר מהשנה הראשונה ברצינות, ולאסוף את כל הרעיונות, ולרשום אותם, כדי לא לשכוח. בנוסף רצוי ללמוד מהשטח= מהמורה המאמנת, כיצד היא מתמודדת עם ההורים, מכיוון שאת זה המכללה לא ממש מלמדת.