חינוך ולדורף מבוסס על הפילוסופיה של ד"ר רודולף שטיינר, מייסד האנתרופוסופיה. לפי גישה זו החינוך נתפס כאמנות, והאמנות הפונה לרגש ולחוויה משמשת אמצעי מרכזי בהוראה. על פי שטיינר, כל תהליך לימודי מתחיל במעשה, באימפולס שהופך לרגש ולחוויה ומאוחר יותר למושג ולהכרה.
הסטודנטים במסלול ולדורף עוברים..
חינוך ולדורף מבוסס על הפילוסופיה של ד"ר רודולף שטיינר, מייסד האנתרופוסופיה. לפי גישה זו החינוך נתפס כאמנות, והאמנות הפונה לרגש ולחוויה משמשת אמצעי מרכזי בהוראה. על פי שטיינר, כל תהליך לימודי מתחיל במעשה, באימפולס שהופך לרגש ולחוויה ומאוחר יותר למושג ולהכרה.
הסטודנטים במסלול ולדורף עוברים הכשרה אמנותית מקיפה התורמת להתפתחותם הפנימית שתסייע להם בעתיד בהוראה. התנסויות בציור, ברישום צורות, בעבודה בחומר, באוריתמיה, במוסיקה ובדרמה מתקיימות לצד עיון באספקטים חינוכיים שונים ולימוד מעמיק של האדם כישות גופנית, נפשית ורוחנית.
בחינוך ולדורף כל ילד נתפס כאמן, כאיש מעשה וכמדען בפוטנציה. ההוראה היא יצירתית, באווירה של יזמה והתלהבות העוברות מהמחנך לתלמיד.
ההכשרה מיועדת לסטודנטים מכל הארץ המעוניינים לשלב לימודי חינוך מקצועיים עם התפתחות אישית ולהעמיק את ההיכרות עם גישות יצירתיות בין-תחומיות שבמרכזן חינוך ולדורף