הלימודים לתואר שני בהוראת המדעים נועדו להעצים את יכולתם המקצועית של המורים בבית הספר. הלימודים משלבים רכישת ידע עדכני, תובנות מעמיקות ומיומנויות למידה והוראה אפקטיביות. תכנית הלימודים מציגה אינטגרציה בין התיאוריה למעשה החינוכי ומעצבת בסיס משותף להוראת המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה, המאפשר דיאלוג בית..
הלימודים לתואר שני בהוראת המדעים נועדו להעצים את יכולתם המקצועית של המורים בבית הספר. הלימודים משלבים רכישת ידע עדכני, תובנות מעמיקות ומיומנויות למידה והוראה אפקטיביות. תכנית הלימודים מציגה אינטגרציה בין התיאוריה למעשה החינוכי ומעצבת בסיס משותף להוראת המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה, המאפשר דיאלוג בית ספרי בשפה ובמושגים הנהירים לכלל צוות הוראת המדעים.
תכנית הלימודים ממוקדת בפיתוח תפיסות ודרכי הוראה המדגישות פיתוח אוריינות מדעית והעשרה דיסציפלינארית, זאת לצד לימוד והתנסות בשיטות מחקר חינוכי בהוראת מדעים, טכנולוגיה ומתמטיקה, ופיתוח מנהיגות חינוכית בתחומים אלו.
התכנית מיועדת למורים בעלי תואר ראשון המוסמכים להוראת מדעים ו/או מתמטיקה בבתי ספר על-יסודיים, בעלי ניסיון בהוראה, המעוניינים בפיתוח מקצועי אישי והמייעדים עצמם להמשיך וללמד כמורים טובים יותר, כבעלי תפקידים, כמורים מובילים וכרכזי מקצוע. .
התכנית בנויה משילוב של שתי מערכות ידע: האחת, למידה משותפת של כל המתמחים המעניקה בסיס חינוכי-פדגוגי רחב המתייחס באופן מעמיק לעולם המושגים והמונחים המשותף לכלל מורי המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה, ומערכת שנייה הכוללת ארבע התמחויות הוראה בבית-הספר העל-יסודי: מתמטיקה, ביולוגיה, פיזיקה ומדע וטכנולוגיה בהן מובנה ידע תוכן עדכני המותאם לפרופסיה