המסלול לחינוך מיוחד נועד להכשיר מורים-מחנכים לעבודה עם תלמידים עם צרכים מיוחדים במגוון אוכלוסיות, ביניהן: פיגור, P.D.D., לקות למידה, שיתוק מוחין, הפרעות התנהגות, הפרעות רגשיות ולקות שמיעה. הלימודים במסלול מקנים ידע אקדמי ומיומנויות בדרכי הוראה המותאמות לא רק לכיתה, אלא גם לקבוצות קטנות ולעבודה..
המסלול לחינוך מיוחד נועד להכשיר מורים-מחנכים לעבודה עם תלמידים עם צרכים מיוחדים במגוון אוכלוסיות, ביניהן: פיגור, P. D. D. , לקות למידה, שיתוק מוחין, הפרעות התנהגות, הפרעות רגשיות ולקות שמיעה. הלימודים במסלול מקנים ידע אקדמי ומיומנויות בדרכי הוראה המותאמות לא רק לכיתה, אלא גם לקבוצות קטנות ולעבודה פרטנית עם תלמידים בעלי לקות למידה בתחומים: דיסלקציה, דיסקלקוליה ודיסגרפיה
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של בוגרים (4)
לי ס. על תואר ראשון לימודי חינוך מיוחד מכללת גורדון (20/03/2018)
סיים בשנת 2017
מדוע בחרתי במסלול זה
בחרתי את המסלול בשל האהבה למקצוע, החיבור לחינוך , החיבור להקניית ערכים, לימוד לסובלנות, סבלנות וקבלת השונה.
האם המסלול עמד בציפיות
המסלול הקנה לי ארגז כלים,תכנים,דרכים וחיבור למקצוע ההוראה.
מה רמת הלימודים
התואר לימד אותי והכין אותי למקצוע הלכה למעשה. וכיום אני גננת מאמנת , אך התאכזבתי מהמכללה אין ספור פעמים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לשמור קבלות של תשלומים שלא ימציאו לכם חובות אחרי שנים, לכל שיחה עם מרצה לבקש פרוטוקול, או לכתוב מייל המציין את תקציר השיחה. לצלם\להדפיס ציונים\מערכות\ קורסים על מנת שיהיה לכם אסמכתא ללימודים ולמה שביצעתם, כל סיום סימסטר לדאוג לרדוף אחרי מרצים שלא מכנניסים ציונים, מאבדים עבודות אחרת אתם בבעיה.
אילנית א. על תואר ראשון לימודי חינוך מיוחד מכללת גורדון (27/02/2013)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
התעניינתי מאוד בחינוך המיוחד ועבדתי עם ילדים אלן. בנוסף אני מעוניינת ללמוד אבחון דידקטי מה שמחייב אותי ללמוד קודם תואר עם תעודה הוראה ולעסוק 5 שנים התחום החינוך מיוחד.
האם המסלול עמד בציפיות
הלימודים מעניינים ומגוונים. מה שהתבאסתי זה שלימודי חינוך מיוחד נמצאים במתכונת דו חוגית והייתי צריכה לבחור ללמוד גם את החינוך הרגיל בהתמחות מסוימת כמו מדעים וכו.
מה רמת הלימודים
יש כיתות שאנחנו לא הרבה סטודנטים בכיתה ויש כיתות שאנחנו הרבה מאוד תלמידים. רוב הקורסים אנחנו קבוצה לא גדולה של תלמידים. לי אין שיעור עזר אבל אני יודעת שאלה שנמצאים בחוג למתמטיקה יש הרבה שיעור עזר הייתי מצפה שגם לי יהיה שאני נמצאת בחוג למדעים ויש קורס של כימיה שהוא קשה להרבה תלמידים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לחסוך כסף לפני שבאים ללמוד ולהתכונן יש הרבה עבודות.
רות ב. על תואר ראשון לימודי חינוך מיוחד מכללת גורדון (13/08/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
מאז ומתמיד ידעתי שתפקידי בחינוך בישראל, התנסתי בתחוםגם בצבא ועל כן נרשמתי למסלול חינוך לגיל הרך +חינוך מיוחד.
האם המסלול עמד בציפיות
אני מאוד אוהבת את המסלול שלי, אני חושבת שחשוב מאוד ללמוד חינוך המיוחד, השיטות הנלמדות בחינוך מיוחד יכולות לסייע לתלמיד/ ילד בגן גם בעל קשיי למידה מעטים ויכולות למנוע עיכוב התפתחותי מאוחר יותר. שיטות אלו יש להתחיל כבר בגיל הרך. אני מאמינה שבתום ה5 שנות לימודים (כולל הסטאז') אני אמשיך ללימודי ניתוח התנהגות.
מה רמת הלימודים
כמות הסטודנטים בהרצאות סבירה, ישנן מעט מאוד הרצאות הכוללות מספר גבוה מידי של סטודנטים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
ללמוד את המסלול אם הינם מוכנים נפשית לאוכלוסייה מסוג זו, אוכלוסית החינוך המיוחד עשירה במקרים רבים ולכל מקרה ומקרה יש להתייחס באופן אינווידואלי ולתת את הנשמה.