המסלול לחינוך בלתי פורמלי (חב"פ) מכשיר אנשי חינוך לעסוק במגוון תפקידים בארגונים ומיזמים חינוכיים-חברתיים בקהילה. בוגרי המסלול משתלבים במרכזים קהילתיים, מחלקות נוער, תרבות וספורט ברשויות המקומיות, ארגוני מתנדבים, תנועות נוער ועמותות.
הלימודים במסלול לחינוך בלתי פורמלי מבוססים על ההנחה כי החינוך..
המסלול לחינוך בלתי פורמלי (חב"פ) מכשיר אנשי חינוך לעסוק במגוון תפקידים בארגונים ומיזמים חינוכיים-חברתיים בקהילה. בוגרי המסלול משתלבים במרכזים קהילתיים, מחלקות נוער, תרבות וספורט ברשויות המקומיות, ארגוני מתנדבים, תנועות נוער ועמותות.
הלימודים במסלול לחינוך בלתי פורמלי מבוססים על ההנחה כי החינוך הוא תהליך למידה המלווה את האדם בכל תחומי החיים: החברתי, הכלכלי-תעסוקתי, התרבותי והפסיכולוגי. לפיכך כוללת תכנית הלימודים מגוון תחומים בהם סוציולוגיה, פילוסופיה, פסיכולוגיה וחינוך. בנוסף, מקנה התכנית ידע תיאורטי, מיומנויות וכלים המהווים תשתית לעבודה חינוכית עם אוכלוסיות שונות בגילאים שונים
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של בוגרים (1)
הדר ש. על תואר ראשון לימודי חינוך והוראה לחינוך בלתי פורמלי מכללת בית ברל (19/12/2011)
סיים בשנת 2005
מדוע בחרתי במסלול זה
המסלול שהשתתפתי בו נבנה במיוחד עבור הקבוצה בה למדתי.
המכללה בשיתוף החברה למתנ"סים בנו מערכת לטובת עובדי קהילה
האם המסלול עמד בציפיות
ישנן מקצועות שהיו מיותרים בעיניי
מה רמת הלימודים
חושבת שלו למדתי תואר אחר - הייתי משכילה ולומדת לא פחות (ידע עולם, היסטוריה, טרמינולוגיה וכד') - ולכן התואר הספציפי הזה לא הוסיף יותר מאחרים (אם כי, גם לא החסיר ממני)