מטרת הלימודים במסלול היא להכשיר גננות וגננים, שיהיו בעלי ידע נרחב בתחום ההתפתחות, הלמידה והחינוך של ילדים מלידה עד גיל שש. המסלול מיועד להכשרת גננות וגננים לעבודה חינוכית ולניהול גני הילדים הממלכתיים והפרטיים, מעונות יום, פעוטונים וגנים פרטיים.
הלימודים במכללה משלבים באופן אינטגרטיבי לימודים..
מטרת הלימודים במסלול היא להכשיר גננות וגננים, שיהיו בעלי ידע נרחב בתחום ההתפתחות, הלמידה והחינוך של ילדים מלידה עד גיל שש. המסלול מיועד להכשרת גננות וגננים לעבודה חינוכית ולניהול גני הילדים הממלכתיים והפרטיים, מעונות יום, פעוטונים וגנים פרטיים.
הלימודים במכללה משלבים באופן אינטגרטיבי לימודים עיוניים בתחום ההוראה ותחומי הדעת השונים, לימודי מיומנויות הוראה מותאמי גיל ומסגרת, והתנסות מודרכת בגני הילדים החל מהשנה הראשונה
קריסטינה ד. על תואר ראשון לימודי חינוך לגיל הרך מכללת גורדון (31/08/2011)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
מאד מתחברת למקצוע גננות מאז שהייתי קטנה ועד היום אני נהנת להיות בקרבת ילדים, ועושה לי שמחה בלב.
האם המסלול עמד בציפיות
תמיד חלמתי שאהיה גננת נהדרת ושאני אוכל להעביר מסר וחינוך טוב לילדים, ואני חושבת שהמקצוע שבחרתי לעסוק בו מאד חשוב וטוב והמסלול כן ענה לי על הציפיות שלי.
מה רמת הלימודים
לדעתי היו כמה הרצאות שכמות הסטודנטים היו די הרבה וזה הפריע למהלך השיעור.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
שזה ממש כדאי, הנושא מאד מעניין ולומדים דברים חדשים שממש טוב לדעת אותם ולדעתי עוזר בעתיד שאנו בתור אמהות לעתיד נתן לילדים שלנו החינוך הכי טוב.
רז נ. על תואר ראשון לימודי חינוך לגיל הרך (דו חוגי עם לימודי תואר ראשון .B.Ed) מכללת גורדון (26/08/2011)
סטודנט שנה חמישית
מדוע בחרתי במסלול זה
מתוך האפשרויות הקיימות לתואר ראשון + תעודת הוראה בחינוך, החלטתי שבמקום להתמחות בהוראת מקצוע בודד, יהיה יותר מאתגר, מעניין ומגוון לעבוד עם ילדים בגיל הרך
האם המסלול עמד בציפיות
במסלול שבחרתי זכיתי ללמוד מגוון מקבצי לימוד ומקצועות - גם כאלה השייכים לחוגים אחרים, להתמחות בקבוצת הגיל 0-6 וכן להתנסות באופן מעשי במגוון גנים ועם מגוון קבוצות גיל.
מה רמת הלימודים
אין תרגולים בקורסים במכללה - רק שיעורים רגילים וסדנאות. הרמה תלויה ברמת המרצה. מקסימום סטודנטים בשיעור הוא 50, וברוב המקרים לא יותר מ 35. בסדנאות משתתפים לא יותר מ 20 סטודנטים.