כנסים ומפגשים הינם במה שכיחה להרחבת הקשרים העסקיים - Networking.
הקורס המבוסס על "מודל המצוינות " של ד"ר צבי ברק, מקנה למשתתפים מיומנויות להתיידדות ויצירת קשרים במפגשים חברתיים ואירועים עסקיים.
נושאי לימוד עיקריים
- בניית תדמית אישית וארגונית
- יחסי אנוש ככלי שיווקי
- המרחב האישי..
כנסים ומפגשים הינם במה שכיחה להרחבת הקשרים העסקיים - Networking.
הקורס המבוסס על "מודל המצוינות " של ד"ר צבי ברק, מקנה למשתתפים מיומנויות להתיידדות ויצירת קשרים במפגשים חברתיים ואירועים עסקיים.
נושאי לימוד עיקריים
- בניית תדמית אישית וארגונית
- יחסי אנוש ככלי שיווקי
- המרחב האישי וחשיבותו המכרעת על הרושם הראשוני
- משפטי פתיחה רצויים בפגישה עסקית
- ניהול שיחה יעילה
- הדיבור וההקשבה ככלי להשגת מידע
- תקשורת לא מילולית והשפעתה על תהליך ההתיידדות
- כללי נימוס מקובלים וגינוני התנהגות במצבים שונים