לימודי חינוך מקנים לסטודנטים השכלה אקדמית מקיפה, ידע רחב ומושגים מגוונים מתחום החינוך, וכן, כלים לפעולה חינוכית – כמורים בעתיד, כהורים, כבעלי תפקידים במערכת החינוך וכאזרחים מעורבים. במסגרת הלימודים בחוג ייפגשו התלמידים עם הדעת שהצטברה בתחומים השונים של החינוך, יפתחו חשיבה מדעית, בחינה של..
לימודי חינוך מקנים לסטודנטים השכלה אקדמית מקיפה, ידע רחב ומושגים מגוונים מתחום החינוך, וכן, כלים לפעולה חינוכית – כמורים בעתיד, כהורים, כבעלי תפקידים במערכת החינוך וכאזרחים מעורבים. במסגרת הלימודים בחוג ייפגשו התלמידים עם הדעת שהצטברה בתחומים השונים של החינוך, יפתחו חשיבה מדעית, בחינה של תורות, אידיאולוגיות, תפיסות חינוכיות, ערכים ושיטות בחינוך.
הם ירכשו הבנה של תהליכים חינוכיים, יכירו את התפיסות הפילוסופיות, החברתיות והפסיכולוגיות לפיתוח גישה מושכלת בחקר החינוך וביישומו הלכה למעשה. הלימודים בחוג יעודדו פתיחות לאלטרנטיבות בחינוך, למימוש ריבוי האינטליגנציות בחינוך, לשילוב של טיפוח קוגניטיבי, מצוינות מדעית, עם גישות טיפוליות ויצירתיות. הלימודים וההתנסויות בחוג יחתרו להניח יסודות למילוי תפקידים בחינוך ולהכשרת עתודה של מנהיגות חינוכית בעלת כלים מקצועיים לפיתוח ולקידום מערכת החינוך.
במסגרת תוכנית הלימודים מוקנים תחילה בקורסי מבוא, שתכניהם נושאים אופי כללי, יסודות החינוך: הפילוסופיים, הפסיכולוגיים, הסוציולוגיים והאנתרופולוגיים.
מכאן ואילך מתפצלים תכני הלימוד לנושאים מוגדרים: פסיכולוגיה התפתחותית, החינוך המיוחד, היבטים חברתיים ותרבותיים במוסדות החינוך, ניהול ופיתוח תוכניות לימודים, ועוד