מדוע בחרתי במסלול זה
כי בשלוש שנים שלפני התואר עסקתי בחינוך לא פורמאלי בשנת שירות ובצבא, והנחתי שארצה להמשיך לעסוק בזה בעתיד. את הרב תחומי לקחתי בשביל עצמי, לעניין שלי, כי רציתי ללמוד על הרבה דברים שלא קשורים לחינוך. רציתי להרחיב אופקים.
האם המסלול עמד בציפיות
המסלול הרב תחומי ענה על הציפיות, מאוד נהינתי מההרצאות, נהינתי לקבל ידע על נושאים רבים מתחומים שונים, הרחבתי את אופקיי ורק השתוקקתי ללמוד עוד ועוד.
מסלול החינוך לא ענה על ציפיותי. התאכזבתי ממנו, הרמה הייתה נמוכה, נושאי ההרצאות חזרו על עצמם. התאכזבתי ממוקד השילוב אומנויות שממש לא היה מה שחשבתי, רמת הכיתה הייתה נמוכה וזה הנמיך את רמת השיעור. (כמו כן, ראש החוג יאיר זלטנרייך גרם לאווירה מאוד לא נעימה בחוג וזה חלק מהאכזבה מהחוג)
מה רמת הלימודים
ציון זה הוא לגבי התואר בחינוך. נהינתי מאוד ללמוד בתל חי ואני מברכת על כך. אבל החוג לחינוך אכזב אותי מבחינת מה שציפיתי ומבחינת הרמה של הסטודנטיות שלומדות בו.
לגבי התואר ברב תחומי - 10.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
שאם הם מחפשים רמת לימודים גבוהה בשביל עצמם, שיקחו את החוג לפסיכולוגיה, שדרכו אפשר להגיע לכל אותם מסלולים מקצועיים שאפשר להגיע בחינוך, רק שהרמה והצפיות שם מסטודנטים גבוהה יותר. וגם - שכל חוג שהם לוקחים שישלבו את זה עם הרב תחומי בשביל הנפש שלהם. ואם בכל זאת הם רוצים חינוך, אז שידעו במה מדובר מראש, ולאן המוקדים מכוונים אותם ואם הם באמת רוצים ללמוד ולעבוד בתחום הזה.אם הם בטוחים שהם רוצים בסוף ללמוד טיפול או הוראה, אז החוג לחינוך הוא סבבה.