המסלול לגיל הרך מכשיר מחנכות לגן הילדים ולכיתות א'-ב'. הלימודים במסלול מחולקים ל - 2 נתיבים עיקריים: נתיב הלימודים העיוניים-אקדמיים ונתיב ההתנסות בפועל במוסדות החינוך השונים.
הלימודים האקדמיים עוסקים מחד בתיאוריות מתחום החינוך, הדידקטיקה והפסיכולוגיה ומאידך בתחומי ידע שונים, כגון: יהדות, מתמטיקה,..
המסלול לגיל הרך מכשיר מחנכות לגן הילדים ולכיתות א'-ב'. הלימודים במסלול מחולקים ל - 2 נתיבים עיקריים: נתיב הלימודים העיוניים-אקדמיים ונתיב ההתנסות בפועל במוסדות החינוך השונים.
הלימודים האקדמיים עוסקים מחד בתיאוריות מתחום החינוך, הדידקטיקה והפסיכולוגיה ומאידך בתחומי ידע שונים, כגון: יהדות, מתמטיקה, ספרות ומדעי הטבע.
הסטודנט במסלול זה בוחר תחום התמחות בו הוא מעמיק את ידיעותיו ולומד את דרכי ההוראה הייחודיים לו. תחומי ההתמחות הקיימים כיום הם: מתמטיקה ומחשבים לגיל הרך, מדעי הטבע לגיל הרך וספרות ילדים. הלימודים מכשירים את הסטודנט להפעלת שיקולי דעת, שימוש בכלים יצירתיים ומגוונים, ניצול הטכנולוגיות המתקדמות והפעלת שיטות הוראה חדשניות המותאמות לצרכי הפרט.
מורי המסלול לגיל הרך נערכים עתה לפתיחת מסלול התמחות חדש: מסלול התפתחותי. ההתמחות במסלול זה תתמקד בסוגיות הרלוונטיות לילדים בגילאים לידה עד שלוש. מהנושאים שילמדו במסלול זה הם: התפתחות שפה, טיפול באומנויות, התקשרות הורים-ילד, ילדים בסיכון וכדומה. במהלך ההתנסות בעבודה המעשית, משתלבים הסטודנטים במסגרות החינוך של הגיל הרך: גני ילדים, כיתות א'-ב' בבתי הספר, חטיבות צעירות ואשכולות גנים. ההתנסות מאפשרת לצפות במחנכים בעלי ניסיון רב שנים וללמוד מניסיונם.
כמו כן, מתבקשים הסטודנטים בהדרגתיות להשתלב בפועל בהוראה: עליהם לתכנן שיעור, להפעילו בכיתה או בקבוצה ולקחת חלק בהפקת לקחים ובהסקת מסקנות. בצד כל אלו זוכה הסטודנט במגוון של לימודי הכשרות - מלאכה, תנועה, מוזיקה וחינוך גופני המעניקים לו כישורים להפעלת ילדים בדרך יצירתית ומעניינת