ליבת כל ארגון עסקי הינה תחום המכירות. זמן, אנרגיה ומשאבים עצומים מושקעים על מנת להשביח תחום זה שעשוי להבטיח הצלחה עסקית.
התהפוכות הפוקדות את השוק העסקי בתקופה זו מובילות ארגונים להכרה בצורך בפתרונות יצירתיים, ועם זאת ישימים, אפקטיביים וממוקדים, בתחום ניהול המכירות.
שימור לקוחות, הנעת עובדים..
ליבת כל ארגון עסקי הינה תחום המכירות. זמן, אנרגיה ומשאבים עצומים מושקעים על מנת להשביח תחום זה שעשוי להבטיח הצלחה עסקית.
התהפוכות הפוקדות את השוק העסקי בתקופה זו מובילות ארגונים להכרה בצורך בפתרונות יצירתיים, ועם זאת ישימים, אפקטיביים וממוקדים, בתחום ניהול המכירות.
שימור לקוחות, הנעת עובדים למכירה, השגת יעדים, ושיפור ביצועים הופכים לאתגרים המרכזיים בתפקידו של כל מנהל.
לראשונה, באמצעות שילוב בין העולם האקדמי-תאורטי ובין עולם המכירות העסקי-יישומי, מציגה "תפנית" תכנית הכשרה בניהול מכירות שהינה ממוקדת תוצאות ומספקת מענה כולל למנהלים המבקשים להרחיב את רפרטואר הידע המקצועי ולשפר את יכולות/מיומנויות הניהול והביצוע בתחום המכירות.
מטרות קורס ניהול מכירות:
* הקניית ידע מקצועי בסביבה עסקית בתחום ניהול המכירות.
* הקניית מיומנויות מכירה מעשיות למנהלים ופיתוח תפיסה ניהולית מכירתית אישית
קהל היעד:
מנהלי מכירות ומנהלים בארגונים המבקשים לרכוש ידע ולחזק את מיומנויותיהם בתחום ניהול המכירות