כל פירמה בכל ענף ובכל מקום בעולם שואבת את החיוניות שלה מן הסביבה העסקית בה היא פועלת. ניהול השיווק של פירמה בשוק הישראלי הפך לתפקיד בכיר ומאתגר הדורש ידע נרחב, עיוני ומעשי, בצד יכולת אישית גבוהה לצורך אפיון ותכנון אסטרטגי של מהלכים ותכניות שיווקיות, ניהולן ובקרתן ולשם השגת מטרות הפירמה. במסגרת קורס..
כל פירמה בכל ענף ובכל מקום בעולם שואבת את החיוניות שלה מן הסביבה העסקית בה היא פועלת. ניהול השיווק של פירמה בשוק הישראלי הפך לתפקיד בכיר ומאתגר הדורש ידע נרחב, עיוני ומעשי, בצד יכולת אישית גבוהה לצורך אפיון ותכנון אסטרטגי של מהלכים ותכניות שיווקיות, ניהולן ובקרתן ולשם השגת מטרות הפירמה. במסגרת קורס ניהול שיווק ופרסום יושם דגש מיוחד על ישימות והתנסות אישית של המשתתפים לשם הבנה והפנמה אפקטיביים של הידע.
מטרות קורס ניהול שיווק ופרסום:
* הקניית ידע, טכניקות ואסטרטגיות בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, פרסום ומכירות;
* חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות, מן המתקדמות ביותר בתחום השיווק, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח.
קהל היעד של קורס ניהול שיווק ופרסום:
קורס ניהול פרסום ושיווק מיועד לאנשי שיווק העוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים אלו, ואשר רוצים לרכוש ידע מקצועי וכלים יישומיים להצלחה בעבודתם המאתגרת והתחרותית