התוכנית המוצעת מקנה ידע אקדמי מתקדם, מיומנויות, כישורים מקצועיים והתמחות בתכנון ובפיתוח תכניות לימודים ובשילוב של טכנולוגיות במגוון מערכות למידה, והיא מכוונת להעמקת ההבנה והתובנה של העוסקים בהוראה, בלמידה ובתכנון של לימודים.
התוכנית מיועדת למורים, למנהלים ולממלאי תפקידים אחרים במערכת החינוך..
התוכנית המוצעת מקנה ידע אקדמי מתקדם, מיומנויות, כישורים מקצועיים והתמחות בתכנון ובפיתוח תכניות לימודים ובשילוב של טכנולוגיות במגוון מערכות למידה, והיא מכוונת להעמקת ההבנה והתובנה של העוסקים בהוראה, בלמידה ובתכנון של לימודים.
התוכנית מיועדת למורים, למנהלים ולממלאי תפקידים אחרים במערכת החינוך הפורמלית וכן למתעניינים בהדרכה ובהפעלה של מערכות למידה והשתלמות בסקטורים ציבוריים ופרטיים כגון: הכשרה מקצועית, היי טק, צבא, רפואה, בנקים ומסגרות קהילתיות.
מגמת מערכות למידה- תכנון, פיתוח והפעלה של תוכניות לימודים ומרכיבים נוספים של תכנון מערכתי: קביעת מדיניות במערכות חינוך ולמידה, התחשבות באילוצים חברתיים וכלכליים, שיקולים בבחירת אסטרטגיות הוראה ולמידה ועוד.
מגמת טכנולוגיות למידה- טכנולוגיות המידע והתקשורת משפיעים על עיצוב אופיים של תהליכי ההוראה והלמידה, דרכי חינוך ואופני למידה. הלימודים במגמה יתרמו לשילוב מושכל של תוכניות לימודים וטכנולוגיות למידה בתהליכי ההוראה והלמידה במערכת החינוך הפורמלית ובמערכות למידה והדרכה אחרות.
בשתי המגמות מוצעים הלימודים בעיקר במסלול ללא תזה. במקרים בודדים ויוצאי דופן נאפשר ללמוד במסלול עם תזה. מסלול זה מיועד למספר מצומצם של סטודנטים מצטיינים, והקבלה אליו מותנית גם במספר חברי הסגל האקדמי המתמחים בנושאים הרלוונטיים ובזמינותם