המחלקה לתקשורת חזותית בבית ספר שנקר, הוקמה כתוצאה מהשפעתה הרבה והגדלה של התקשורת על חיינו. בזכות כך, מכשיר בית הספר סטודנטים לעבוד בתחום בנישות שונות, מפרסום, דרך מוצרים ולוגואים, מופעי תרבות ועד פוליטיקה וחברה.
בית הספר מכשיר סטודנטים לעבודה בכלים שונים בהם יש שימוש בתקשורת, הן תקשורת מסורתית..
המחלקה לתקשורת חזותית בבית ספר שנקר, הוקמה כתוצאה מהשפעתה הרבה והגדלה של התקשורת על חיינו. בזכות כך, מכשיר בית הספר סטודנטים לעבוד בתחום בנישות שונות, מפרסום, דרך מוצרים ולוגואים, מופעי תרבות ועד פוליטיקה וחברה.
בית הספר מכשיר סטודנטים לעבודה בכלים שונים בהם יש שימוש בתקשורת, הן תקשורת מסורתית כגון עיתונות מודפסת ואלקטרונית ועד תקשורת חדישה כמו טאבלטים, סמאטרפונים, אינטרנט ועוד. כך לומדים הסטודנטים על עולמות ויזואליים שונים ומגוונים.
סטודנטים בשנקר נהנים מאפשרות לבחור התמחות בסוף השנה הראשונה, בין איור (בית הספר היחידי בארץ בהיקף של שלוש שנים), או במסלול עיצוב. כמו כן נהנים הסטודנטים מאפשרות להציג את עבודותיהם עוד בזמן הלימודים , במסגרת תערוכות שונות כולל תערוכת בוגרים בסיום הלימודים.
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של בוגרים (5)
יונתן ג. על תואר ראשון לימודי תקשורת חזותית שנקר (15/08/2011)
סיים בשנת 2010
מדוע בחרתי במסלול זה
התעניינתי בתחום מגיל מאוד קטן למדתי ציור 11 שנה והייתי במסלול של עיצוב גרפי בתיכון
כך שידעתי תמיד שזה הכיוון הכללי.
האם המסלול עמד בציפיות
כמות החומרים וידע שצריך לרכוש הוא גדול ואין מספיק זמן לרדת לפרטים בחלק מהמקרים
מה רמת הלימודים
התהליך של הלימודים הוא תהליך לא קל, יש המון לחץ ועבודות שצריך להגיש בזמן וצריך לדעת לקבל ביקורת קשה ואפילו לא בונה לפעמים. בחלק מהפרויקטים ולחלק מהסטודנטים זה יכול להתאים ולהוציא מהם את הטוב שבהם לחלק אחר זה יכול להרוס את היצירתיות. אך מכיוון שאחרי הל
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לפני שמתחילים ללמוד לבדוק עם עצמכם שזה באמת מה שאתם רוצים.
עמית ס. על תואר ראשון לימודי תקשורת חזותית שנקר (15/08/2011)
סיים בשנת 2011
מדוע בחרתי במסלול זה
מאז ומתמיד נמשכתי לתחומי האומנות והיצירה, בשלב מאוחר יותר בחיים הבנתי שיש מקום שבו אפשר ליישם אותם יחד עם הבעת דעה, מסר ונקיטת עמדה משלי. המקום הזה הוא תחום התקשורת החזותית שבו יש גם לקונספט גם למסר ובמיוחד לעיצוב חשיבות וכל המכלול הזה ענה לצרכים ולרצונות שלי למימוש עצמי.
האם המסלול עמד בציפיות
כן. מאחר ובהתחלה באתי בלי המון ציפיות אלא רק עם המון רצון ללמוד כל דבר שרק יתנו לי. התואר שאורכו הוא 4 שנים טעון בכל כלך המוווון חומר וידע שפשוט לא יכלתי לבקש משהו יותר טוב
מה רמת הלימודים
תואר בעיצוב הוא הרבה מעבר ללימודי עיצוב גרידא, יש בו טעימות מעוד הרבה עולומות אחרים, והוא מעניק גם השכלה כללית לחיים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
להנות מכל רגע, לזכור שזה רק לימודים ושיש לקחת הכל בפרספקטיבה ולזכרו שיש לנו את הזכות לעשות משהו שאנחנו באמת אוהבים.
לירן ר. על תואר ראשון לימודי תקשורת חזותית שנקר (04/08/2011)
סיים בשנת 2008
מדוע בחרתי במסלול זה
התעניינות אישית בתחום כבר בתקופת התיכון, רצון להתמחות באיור, צוות המורים שידעתי שמלמד ובוגרים שידעתי שסיימו את המסלול. כמו כן גם בעקבות החשיפה לתערוכות הבוגרים
האם המסלול עמד בציפיות
רכשתי הרבה ידע, הכרות, התנסויות, פיתוח יכולות אישיות, פיתוח קשרים מקצועיים
מה רמת הלימודים
הרבה מהדרישות לתואר (קורסים עיוניים, עבודות סמינריון) אינם באמת תורמים. חלקם מעשירים את הידע וחלקם נעשים רק מתוך חובה.
ניר א. על תואר ראשון לימודי תקשורת חזותית שנקר (06/09/2011)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
לאחר מחקר מקיף, הבנתי שישנם שלוש אפשרויות למוסד אקדמאי בתחום שנחשבים לטובים ביותר בארץ. עקב שיקולים כלכליים, גיאוגרפים וחברתיים העדפתי לבחור בשנקר ברמת גן.
האם המסלול עמד בציפיות
אני מרגיש שהוא ענה בצורה חלקית כיוון שמצד אחד אכן אני רואה היום בפתח השנה השלישית שלי את ההתקדמות הגבוהה מאוד בעבודות העיצוב והאיור שלי לעומת שנים קודמות. התפיסה שלי ואופן המחשבה שלי בבואי לעבוד השתנה והשתפר.
עם זאת, ישנם תחומים אחרים בהם התאכזבתי, בין אם בפן הטכני, בו אני מרגיש שהידע הטכני שלי לא הועלה ולמען האמת במרבית הפעמים הרגשתי שאין למרצים שום אפשרות לתת לי ביקורת טכנית ובין אם ברמת היחס האישי, רבים מן המרצים העבירו יחס של אני אלוהים ואתה שייך לי, כלומר נתנו ביקורות מאוד סובייקטיביות וחילקו ציונים על סמך "את הסטודנט הזה אני אוהב ומתחבר לעבודות שלו ולכן הוא יקבל ציון גבוה" מרבית מהמרצים הינם מרצים שיכולות הלימוד שלהם נמוכות מאוד.
מה רמת הלימודים
הרמה לא טובה כיוון שבכל כיתה דחוסים כמות גדולה של אנשים (כל שנה היינו יותר מ20) בזמן שהעבודות הינם פר שיעור, כל שיעור כל סטודנט צריך לקבל משוב מול כל הכיתה, וברוב המקרים ציון. דבר המקשה ומעייף כשמדובר בשיעור שבו נותנים ביקורות ל20 אנשים... בנוסף, עומס הש
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
אם להיות מעצב, לחיות עיצוב ולעשות עיצוב זה לא החלום שלך והאוויר שאותו אתה נושם, אל תתחיל את הלימודים האלו כיוון שלא תצליח לסיימם.
מירי כ. על תואר ראשון לימודי תקשורת חזותית שנקר (18/07/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
מאז ומעולם התחום עניין אותי, במשך כל שנות הלימודים התעסקתי באמנות, וזה היה בשבילי כהמשך ישיר
האם המסלול עמד בציפיות
אני שבעת רצון מן הלימודים ומרמת הלימודים, ידעתי לתוך מה אני נכנסת כך שלא היו הפתעות
מה רמת הלימודים
אני סבורה שהרמה טובה, אין לי למה להשוות, כיוון שאינני יודעת איך הרמה בשאר בתי הספר לעיצוב וכן בשאר מקצועות העיצוב. נגישות המרצים טובה בהחלט וכן ההתחשבות.