מטרת החוג היא להכשיר קלינאי תקשורת מעולים בתחומי התמחות שונים, שיהיו בעלי רקע תיאורטי מעמיק ויכולת מקצועית גבוהה. לאור זאת בנינו תכנית לימודים עדכנית ויישומית בהפרעות בתקשורת. תכנית הלימודים המקיפה כוללת גופי ידע ממדעי החברה וההתנהגות, מדעי הרפואה והפרעות בתקשורת. ההכשרה המערכתית שמקבלים התלמידים..
מטרת החוג היא להכשיר קלינאי תקשורת מעולים בתחומי התמחות שונים, שיהיו בעלי רקע תיאורטי מעמיק ויכולת מקצועית גבוהה. לאור זאת בנינו תכנית לימודים עדכנית ויישומית בהפרעות בתקשורת. תכנית הלימודים המקיפה כוללת גופי ידע ממדעי החברה וההתנהגות, מדעי הרפואה והפרעות בתקשורת. ההכשרה המערכתית שמקבלים התלמידים בתכנית כוללת היכרות רחבה עם מקצועות בריאות נוספים כגון ריפוי בעיסוק ופיזיותרפיה ומפתחת יכולת טובה לעבודה בצוות רב-מקצועי. זאת ועוד, בהוראה ובהתנסות הקלינית יושם דגש מיוחד על פיתוח מיומנויות טיפול ושיקום בקהילה, תפיסה קהילתית ייחודית ויישומה במעורבות חברתית
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של סטודנטים (16)
הדס ס. על תואר ראשון לימודי הפרעות בתקשורת הקריה האקדמית אונו (22/01/2015)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
תחום מגוון מאוד, מאוד מעניין ומספק.
האם המסלול עמד בציפיות
כן, הקורסים מאוד מעניינים וזה בדיוק מה שציפיתי ואפילו יותר.
מה רמת הלימודים
יש שיעורים שאנחנו ביחד עם הכיתה של ריפוי בעיסוק, מה שמקשה על הלמידה (120 אנשים). תרגולים- קבעו לנו בערך 3 תרגולים לפי בקשתנו לפני מבחנים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
קחו בחשבון שהתואר עמוס וקשה מאוד. אני רק בסמסטר הראשון ויש לי 12 מבחנים, זה משהו שאתם תהיו חייבים לעמוד בו. סכמו טוב מתחילת השנה, תבואו עם לפטופ זה הכי נוח, תקשיבו בשיעורים אפילו אם קשה.. אם אתם מחוברים לתחום ומאוד רוצים אז הכל אפשרי, פשוט צריך להשקיע.
הדס ב. על תואר ראשון לימודי הפרעות בתקשורת הקריה האקדמית אונו (18/12/2011)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
מאז ומתמיד זה מה שרציתי ללמוד, התחום מאד עניין אותי וזו עבודה שיש בה הרבה סיפוק
האם המסלול עמד בציפיות
אני נהנית בלימודים על אף שקשה
מה רמת הלימודים
ישנו קורס במחשבים שהוא קורס חובה אך הוא לא נעשה ברמה בסיסית והדרישות שאנו צריכים בשבילו הם הרבה יותר מכל קורס ליבה אחר, יש בוחן כל שבוע להגיש ו3 עבודות זה בהחלט מוגזם לקורס בסיסי, והוא גם נכנס לממוצע כך שאי אפשר רק לגשת בשביל לקבל פטור אלא ממש צריך להשקיע
מיכל ר. על תואר ראשון לימודי הפרעות בתקשורת הקריה האקדמית אונו (18/07/2011)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
המקצוע מאוד מעניין אותי ועונה על הרבה מהדברים שחיפשתי לעסוק בהם
האם המסלול עמד בציפיות
מסלול עשיר בתוכן, מגוון...
מה רמת הלימודים
.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
מדובר במסלול מאוד אינטנסיבי. ייתכן ולא ניתן לעבוד תתוך כדי התואר. הקבוצה היא קטנה ואינטימית יחסית. המסלול מאוד מגוון ומכסה המון נושאים שונים ולרוב מעניינים.
אורית נ. על תואר ראשון לימודי הפרעות בתקשורת הקריה האקדמית אונו (17/07/2011)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי ללמוד תואר טיפולי שיש בו מגוון אוכלוסיות טיפול.
האם המסלול עמד בציפיות
ואף יותר.
מה רמת הלימודים
יש מקצועות שיש צורך בתרגול, כגון אודיולוגיה ויש כאלו שלא. באופן כללי זהו תואר טיפולי שבמסגרתו אנחנו יוצאים במשך שנה לשטח לפרקטיקום קליני במגוון אוכלוסיות, כך שאפשר לומר שהתרגול הוא מאוד מקיף וממצה.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
ללכת על זה, בלי לחשוב פעמיים!!!
מקצוע מתגמל מאוד, מעניין מאוד וחשוב!
מירן ז. על תואר ראשון לימודי הפרעות בתקשורת הקריה האקדמית אונו (15/07/2011)
סטודנט שנה רביעית
מדוע בחרתי במסלול זה
מאוד רציתי להתקבל להפרעות בתקשורת וזה המוסד היחידי שאליו התקבלתי.
האם המסלול עמד בציפיות
המקצוע מאוד מעניין אך המסלול קשה ואינטנסיבי, לא מתאים לסטודנטים שצריכים לשלב עבודה ולשלם שכ"ד. הזמינות למכללה צריכה להיות 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע. בהתחשב בשכ"ל הגבוה לדעתי המסלול צריך להיות יותר דינאמי עם בחירה של קורסים. אבל הבנתי שככה זה גם באוניברסיטאות ובמכללות האחרות.
מה רמת הלימודים
לנו לא היו מתרגלים (מחזור ראשון) או שיעורי עזרה, מספר הסטודנטים בהרצאה הוא מוגבל לאנשי החוג אז זה מצומצם.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
תחסכו כסף לפניי (והרבה), תתכוננו לחוסר בשעות פנאי ולבלות את רוב זמנכן במכללה. אך המקצוע מאוד מעניין
גל ו. על תואר ראשון לימודי הפרעות בתקשורת הקריה האקדמית אונו (15/07/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי ללמוד הפרעות בתקשורת וניסיתי להתקבל למוסדות השונים, התקבלתי למכללת אריאל אך מבחינות אידאולוגיות בחרתי שלא להרשם ללימודים ולאחר מכן נפתח החוג המבורך!
האם המסלול עמד בציפיות
ואף יותר. בהשוואה מול מוסדות לימוד אחרים התוכנית הרבה יותר עשירה.
מה רמת הלימודים
יש קורסים שהייתי שמחה לתרגול נוסף בהם, יש קורסים בשנה א בהם לומדים יחד עם החוג לריפוי בעיסוק, שם כמות הסטודנטים מעט גדולה מידי. אבל מרבית הקורסים הם עם כיתת הפרעות בקשורת בלבד ומספקים את הרמה הנדרשת.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
להגיע בראש פתוח. בכל תחום יש קורסים מעניינים יותר ומעניינים פחות, בתמונה הגדולה מורכבת מהרבה חתיכות קטנות, לאט לאט מבינים איך דבר קשור לדבר. ולא להתייאש! יש הרבה עומס אבל, לדעתי, הוא שווה את זה! התחום הוא מבורך.
ענת ש. על תואר ראשון לימודי הפרעות בתקשורת הקריה האקדמית אונו (29/06/2011)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
אני מוצאת עניין רב בתחום הלימוד. חיפשתי מקצוע טיפולי ללמוד. מעבר לעניין בחומר הנלמד, אני סבורה שהתעסוקה בתחום הנ"ל מתאימה לי מבחינה אישיותית והיא תאתגר אותי בעתיד.
האם המסלול עמד בציפיות
מעל ומעבר. במסלול נלמדים נושאים מגוונים ועל כן, קל למצוא עניין לפחות בכמה נושאים. המקצוע פולש לתחומי עניין רבים והוא משלב פן קליני, מעשי, כבר משנה שנייה לתואר- כך שמושם דגש רב על ידע תאורטי ומעשי במקביל. יתרה מכך, ניתנת חשיפה רחבה לכלל התחומים של המקצוע במהלך הלימודים וניתן לגבש עמדה לגבי תעסוקה עתידית. מרבית הקורסים הנלמדים מעניינים מאוד.
מה רמת הלימודים
ניכר כי רמת הלימודים גבוהה. זהו מסלול חדש יחסית במוסד זה, אולם המרצים וותיקים (רובם מאוני' ת"א). מלבד לקורסים בודדים, אין תרגולים, שעורי עזר וכד.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לבוא עם הרבה מוטיבציה וסקרנות ללמידה. לנסות לספוג כמה שיותר במהלך הלימודים מכיון שקיים ידע אינסופי בתחום. לא לפסול מראש את אף אחד מתחומי הלימוד במסלול.