"למה בחרתי: הסילבוס נראה לי מרתק והייתי מעונין ללמוד תואר שנותן לי כלים ישומיים גם בתפקידים הניהוליים שלי וגם בפעילויות התנדבותיות כמו כן מעניין אותי לבצע מחקר בתחום
הציפיות: ישנה בעיה של כמות מועטת מדי של מרצים המגבילה את ריבוי הרעיונות והדיעות ויוצרת מצב של קונפורמיות גבוהה בסוגיות שונות בהן אנו מטפלים
רמת לימודים: ישנם מרצים שאינם עומדים בסטאנדרט של תואר שני (לעניות דעתי) וישנם מרצים שמלמדים יותר מדי קורסים תואר שני זה משהו כמו 40 נק"ז ברגע שיש מרצה שמלמד יותר מ 4 נק"ז (10%) זו הגזמה.
טיפ כללי: לבוא לכיתה עם ראש פתוח אבל לא לשכוח שהדבר החשוב ביותר באקדמיה הוא חשיבה ביקורתית"
"למה בחרתי: עניין בתחום משא ומתן ככלל.
הציפיות: בסה"כ הקורסים מרחיבים את הדעת, אולם רובם חוזרים על עצמם בדרך זו או אחרת. ניתן בהחלט היה לקצר את התואר לשנה אחת מרוכזת.
רמת לימודים: לא קיימים שיעורי תירגול. הרמה לא גבוהה מבחינת השיעורים עצמם, אך מרבית המאמרים בסילבוס בהחלט מאתגרים.
טיפ כללי: לקחת חופשה טובה מהעבודה בתקופת המבחנים. יש הרבה עבודות להגיש."
התכנית המוצעת היא בין-תחומית ומתמקדת בחקר הנושאים של ניהול ויישוב סכסוכים בתחומים השונים. בתכנית נלמדות האסטרטגיות, הטכניקות והגישות התיאורטיות לניהול סכסוכים וליישובם, לפתרון בעיות בין יחידים, בין קבוצות חברתיות, כלכליות, פוליטיות, קהילות ומדינות.
התחום האינטר-דיסציפלינארי של המדעים הקוגניטיביים נעשה תחום מחקר תוסס ופורה המעורר עניין הולך וגובר. בבסיס המחקר העכשווי של הנפש (mind) והכשרים הקוגניטיביים עומדת הנחה רווחת, לפיה הבנה ממצה של תחום דיון זה איננה בת-השגה ללא שיתוף פעולה בין דיסציפלינות שונות, שהעיקריות שבהן הן פסיכולוגיה, מדעי..
התכנית ללימודי ניהול ויישוב סכסוכים ומשא ומתן הנה תכנית בין תחומית לתארים מתקדמים (תואר שני ושלישי בלבד). המטרה היא לאפשר לסטודנטים להתעמק בגורמים לסכסוכים על פי גישות שונות ולהקנות כלים להתמודדות עם סכסוכים במציאות משתנה.