תכנית הלימודים היא במסלול תלת שנתי ומעניקה לבוגריה תואר ראשון .B.A. התכנית מתבססת על גישה רב-תחומית המשלבת לימודים עיוניים וישומיים בשלושה תחומים עיקריים:
* למידה ותקשוב: פסיכולוגיה ותיאוריות למידה, סוציולוגיה של עידן המידע, ארגון וייצוג ידע, סביבות לימוד אינטראקטיביות, הוראה מרחוק -..
תכנית הלימודים היא במסלול תלת שנתי ומעניקה לבוגריה תואר ראשון . B. A. התכנית מתבססת על גישה רב-תחומית המשלבת לימודים עיוניים וישומיים בשלושה תחומים עיקריים:
* למידה ותקשוב: פסיכולוגיה ותיאוריות למידה, סוציולוגיה של עידן המידע, ארגון וייצוג ידע, סביבות לימוד אינטראקטיביות, הוראה מרחוק - גישות וכלים, פיתוח הדרכה בארגונים.
* טכנולוגיות מידע ומערכות מידע: טכנולוגיות במדיה חדשה, מידענות, תכנות, ניתוח מערכות וניהול פרויקטים.
* עיצוב ופיתוח מולטימדיה אינטראקטיבית: תכנות אינטראקטיבי, אנימציה, וידאו תכנון, הפקה ובימוי, עריכה דיגיטלית ושילוב וידאו, פיתוח סביבות אינטראקטיביות.
לימודי הבחירה המוצעים בשנה השלישית מיועדים לאפשר לסטודנט הרחבה והעמקה בהיבטים העיוניים ורכישת מיומנויות יישומיות מתקדמות בתחומי העניין שלו.
כחלק מהשלמת הדרישות לתואר יבצעו הסטודנטים פרוייקט גמר שבמהלכו יישמו את הידע והמיומנות שרכשו בניתוח צרכים ובפיתוח והתאמת פתרונות ייעודיים לבעיות וצרכים עכשוויים של הוראה והדרכה עתירת טכנולוגיה במוסדות ובארגונים
ארז ל. על תואר ראשון לימודי טכנולוגיות למערכות למידה המכון הטכנולוגי חולון (18/12/2011)
סיים בשנת 2011
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי תואר המשלב ביטוי יצירתי , ועבודה מעשית וכן מאפשר לשלב תכנות ברמה גבוהה. כמו כן עקב הדרישה בשוק לפיתוח הדרכה והחיבה שיש לי לפיתוח לומדות ומשחקים לימודיים עזרו להחלטתי לבחור בתואר הזה.
האם המסלול עמד בציפיות
יותר מענה על הציפיות. הייתה חוויה מדהימה לכל אורך התואר. ולמדנו מגוון דברים החל מהפקת סרטי הדרכה, פסיכולוגיה של למידה, תכנות, עיצוב ממשק משתמש ותקשורת חזותית.
מה רמת הלימודים
חוויה לכל אורך הדרך. גם מבחינת הלימוד וגם מבחינת האתגר. ובזכותו רכשתי שם לא מעט חברים טובים.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
תמצו כל רגע ותשתדלו להיהנות מהתהליך ולבטא את עצמכם ככל הניתן.
אהרון ו. על תואר ראשון לימודי טכנולוגיות למערכות למידה המכון הטכנולוגי חולון (01/02/2016)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
עסקתי בפיתוח הדרכה בצבא וגם רציתי ללמוד תכנות
האם המסלול עמד בציפיות
מסלול עלוב בצורה שקשה לדמיין. רוב המרצים הם מרצי חוץ שאין להם שום מחויבות להוראה. את כל הקורסים אפשר היה לתמצת לסמסטר אחד של כמה הרצאות מבוא. כמעט כל הקורסים רדודים בצורה מגוכחת. יש המון חפיפה בין הקורסים. התשתית הניהולית והלוגיסטית ברמה נמוכה ביותר.
ניבר ו. על תואר ראשון לימודי טכנולוגיות למערכות למידה המכון הטכנולוגי חולון (25/08/2014)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי להשלים את ניסיון התעסוקה שלי בתחום מבחינה אקדמית.
האם המסלול עמד בציפיות
אתה מתנסה בהמון כלים - אך לא יודע במה טעית או מה עליך לשפר - כי המרצים לא טורחים להשיב על הפרויקטים והמשימות שהגשת. הרגשתי מופקר בשטח.
מה רמת הלימודים
קרה המקרה שבשני סמסטרים, שלושה מרצים החליטו לצאת לחופשה בחו"ל למשך שבועיים (אחד מהם לשלושה). כתוצאה מכך פיספסנו שיעורים רבים, וכמובן שכל הנטל נפל על עוזרת הוראה ( סטודנטית לשעבר) שלא עמדה בעומס השאלות של הלומדים - מכיוון שנשאה את תפקיד מרצת שני קורסים מתוך השלושה בעל כורחה.
הפקרות כזאת לא ראיתי עוד בחיי.
ליאת כ. על תואר ראשון לימודי טכנולוגיות למערכות למידה המכון הטכנולוגי חולון (02/08/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
כיוון שהוא היחידי המשלב את כל תחומי העיניין שלי באחד.
האם המסלול עמד בציפיות
המסלול מאוד מעניין וייחודי אך חשוב לציין כי קורסים מקצועיים בהן נלמדים תוכנות למנהם נלמדים בצורה חלקית כלומר רוב הלמידה של דברים אלא מצריכים למידה עצמאית מחוץ לשעות הלימודים.
מה רמת הלימודים
בקורסים מסויימיןם כמו תכנות יש שעות תרגול ומטלות שניתן לעזות ולראות פתרונות שלהם, כמות הסטודנטים היא יחסית גבוהה כיוון שברוב הקורסים רשומים נוכחות ואסור להחסיר יותר מ3 חיסורים לסמסטר
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
למי שיש לו ניסיון בתחום הדרכה/מחשבים יכול לפתח אותו.
לשאר המתעניין יהיה קצת יותר קשה להשתלב נראה לי אח"כ בכל מקרה הלימודים קלילים מעניינים וכיפיים בגלל שהמחלקה קטנה יש הרגשה אינטימית של כיתה, והתואר נותן הרבה ידע של מעבר ללימודים עינויים בלבד.
יעל ק. על תואר ראשון לימודי טכנולוגיות למערכות למידה המכון הטכנולוגי חולון (01/08/2011)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
מכיוון שהוא משלב את התחום ההדרכתי בו אני עוסקת שנים רמות וטכנולוגיות מתקדמות
האם המסלול עמד בציפיות
...
מה רמת הלימודים
כמות הסטודנטים קטנה וזה מוסיף המון לאיכות התואר ההרצאות רובן מעניינות וכמו גם המרצים הדבר היחד הוא שזאת מחלקה שהוקמה רק לפני 6 שנים ולפעמים מרגישים את חבלי לידתה
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לכו על זה! אבל תהיו בטוחים שזה באמת מה שאתם רוצים!
הדרכה וטכנולוגיות מתקדמות
אנסטסיה פ. על תואר ראשון לימודי טכנולוגיות למערכות למידה המכון הטכנולוגי חולון (30/06/2011)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
לאחר הניסיון הלא מוצלח להתקבל לעיצוב, הציעו את המסלול הנ"ל. היה נשמע מעניין, כי המסלול משלב הרבה קורסים מעניינים, פותח מרחב אפשרויות.
האם המסלול עמד בציפיות
המסלול נותן אפשרויות רבות לעתיד. אתה יכול לקחת את המיומנויות שרכשת להרבה מקומות שונים.
מה רמת הלימודים
רמת הלימודים תלויה בסטודנטים עצמם. במחזור שלי - הרמה מאוד גבוהה. ואם יש צורך לקבל שיעורי עזר/ תרגולים - אז אין שום בעיה עם זה. המתרגלים מאוד מקצועיים ונותנים מענה לכל בעיה שיש. כמות הסטודנטים לא גדולה, כך שיש היענות לכל סטודנט, יחס אישי לכל סטודנט.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
אם אתה אוהב ללמוד לבד, לבצע מטלות בצוותים ולדעת הכל על טכנולוגיות למידה מתקדמות בעולם - זה המקום! זהו תחום העתיד בעולם המידע והידע.