"למה בחרתי: גיליתי תחום שמשלב את שני המקצועות שמענינים אותי - טיפול ו-בעלי חיים
הציפיות: מה שסיפרו והבטיחו בראיון הכרות וקבלה, פיתח בי ציפיות. וציפיות אלו מומשו
רמת לימודים: לרוב יש כיתות קטנות, אנחנו היינו אקסטרה קטנים, רק 11 איש (מתוך 13 שהתחילו). אין תרגולים כי זה לא סוג כזה של לימודים. אבל תמיד המרצים נגישים לכל דבר.
טיפ כללי: לבוא מוכנים לעבור את כל התהליכים. להקשיב טוב בראיון קבלה, מה שאומרים שם זה מה שמקבלים. לוודא שמוכנים להשקעה הזאת."
"למה בחרתי: בגלל צוות המרצים תוכן ומשך המסלול
הציפיות: מרצים מצויינים, רצינות גבוהה ואוירה עוטפת
רמת לימודים: קבוצה קטנה ואינטימית של 11 סטודנטים מאפשרת הכלה של כולם ויכולת התמקדות בכל אחד ואחד. מסגרת המונית מעל 15 סטודנטים לא יכולה להגיע לכל אחד ולתת לו את הביטוי המלא
טיפ כללי: להגיע וללמוד במוסררה ולא במסלולים הקצרים החד שנתיים במוסדות האחרים, לא ניתן להפנים ולרכוש את כל המיומנויות המנטליות והדידקטיות"
"למה בחרתי: מתוך רצון להכנס לעולם מתפתח - עולם המידע, ובזכות השילוב של עבודה עם אנשים וספרים.
הציפיות: הלימודים נתנו טעימה בלתי מספקת של עבודת המידען
רמת לימודים: התואר מתנהל בצורה לא מקצועית, לא קשובה דיה לצרכי הסטודנטים ולא מחוברת מספיק לשטח - אמנם קיימת מסגרת של פרקטיקום, אך ללא כל הדרכה משמעותית מטעם החוג. אין הכנה מקצועית ומעמיקה מספיק לעבודת המידען.
טיפ כללי: המסלול מתאים ומוערך ע"י ספריות, כך שמתאים למי שמעוניין להכשיר עצמו כספרן; אינו מתאים למי שמעוניין לשמש כמידען בהמשך."
בעלי מקצוע העוסקים בהוראה, משמשים למעשה בתפקידם גם כמנחי קבוצות. מלבד התכנים אותם הם מלמדים, נדרשים הם לעמוד באתגר הובלת קבוצת אנשים במסע התפתחותי ברמה המקצועית והרגשית. בכדי להצליח בעשיה שדורשת אינטגרציה של עבודה עם תוכן ותהליך, נדרש ידע מקצועי בתחום הקבוצות, מיומנות וטכניקות עבודה עם קבוצה, הבנה..