התוכנית מקנה לבוגרים כלים תיאורטיים ומעשיים, תוך פיתוח מיומנויות מרכזיות: כגון - היועץ כאסטרטג; היועץ כמאבחן וכמעצב ארגוני; היועץ כמוביל שינויים ארגוניים; היועץ כמדריך ומכוון בקבלת החלטות; היועץ כמנהיג חברתי.
התוכנית מורכבת מקורסים קלאסיים כמו סוציולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה ארגונית, מערכות מידע..
התוכנית מקנה לבוגרים כלים תיאורטיים ומעשיים, תוך פיתוח מיומנויות מרכזיות: כגון - היועץ כאסטרטג; היועץ כמאבחן וכמעצב ארגוני; היועץ כמוביל שינויים ארגוניים; היועץ כמדריך ומכוון בקבלת החלטות; היועץ כמנהיג חברתי.
התוכנית מורכבת מקורסים קלאסיים כמו סוציולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה ארגונית, מערכות מידע בארגונים, אבחון ושינוי ארגוני – תיאוריות, מודלים וכלים, אסטרטגיה עסקית, מבוא לשינוי ופיתוח ארגוני, ביקורת והערכת ארגונים, לצד קורסים ייעודיים כדוגמת פסיכודיאגנוסטיקה – גישות קליניות בייעוץ ופיתוח ארגוני, יחסי יועץ – נועץ, ייעוץ לארגונים מורכבים, פיתוח מיומנויות מנהיגותיות וניהוליות, אינטראקציה בינאישית, התערבויות ייעוציות,פיתוח מערכות אסטרטגיות ועוד.
תהליך הלמידה חוויתי ומשלב ביצוע פרויקט ייעוצי – פרקטיקום – בתוך יחידות ארגוניות אמיתיות – תוך הנחייה צמודה של יועצים ארגוניים בכירים.
במסגרת התוכנית נקיים מפגשים מקצועיים וחברתיים בין סטודנטים לבין יועצים ארגוניים בכירים, מנכלים, מנהלי משאבי אנוש-ונקדם דיאלוג בלתי אמצעי בין סטודנטים, סגל אקדמי, בוגרים וארגונים.
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של סטודנטים (1)
הילה ד. על תואר שני ייעוץ ופיתוח ארגוני התמחות פנים ארגוני המכללה למנהל (24/01/2015)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
כחלק מהתכנית המשולבת של תואר ראשון ושני ב-4 שנים
האם המסלול עמד בציפיות
המקום מאוד מטופח, יש אווירה סטודניאטלית וצעירה באוויר שזה נחמד. אבל שכר הלימוד הגבוה, החומר האנושי )מבחינת הסטודנטים( לעתים היה לרועץ בעיני. הדרישה במטלות הקורסים גבוהה מאוד. אין הלימה כל כך בין מה שמועבר בשיעורים לבין המטלות מבחינת הרמה הנדרשת
מה רמת הלימודים
המתרגלים בסדר גמור וזמינים
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
תחשבו טוב טוב לפני שאתם מגיעים ללמוד את התחום. תעשו סקר שוק של ממש