ההתמחות בהוראת אמנות מיועדת לענות על צרכיה של סטודנטית דתית בעלת כישורים אמנותיים, המעוניינת לשלב את הכשרתה האקדמית אמנותית יצירתית עם הכשרתה כמורה.
מטרות הלימודים הן:
1. פיתוח כישורי היצירה בכל תחומי האמנות הפלסטית.
2. פיתוח כישורי ההוראה של הסטודנטית כמורה אמנית.
3. הכשרת..
ההתמחות בהוראת אמנות מיועדת לענות על צרכיה של סטודנטית דתית בעלת כישורים אמנותיים, המעוניינת לשלב את הכשרתה האקדמית אמנותית יצירתית עם הכשרתה כמורה.
מטרות הלימודים הן:
1. פיתוח כישורי היצירה בכל תחומי האמנות הפלסטית.
2. פיתוח כישורי ההוראה של הסטודנטית כמורה אמנית.
3. הכשרת הסטודנטית לשילוב בין אורח חיים יהודי/ערכי לבין ההתמודדות עם התרבות הלא- יהודית המשמשת כבסיס לתולדות האמנות המערבית.
תוכנית הלימודים כוללת התמחות
באמנות פלסטית ועיסוק בסוגיות יחסי הגומלין המורכבים שבין אמנות ליהדות מזווית אמנותית חינוכית, פילוסופית, והלכתית.
מקצועות הלימוד באמנות הם: ציור, פיסול, רישום, צילום, ארט וידאו, הדפס, קרמיקה ואמנות דיגיטלית.
ההתמחות מעודדת את השתלבות הסטודנטית בעולם האמנות העכשווי במדינת ישראל כאמנית יוצרת וכמורה. כחלק מהלימודים משתתפת הסטודנטית בפעילויות חברתית ותרבותית בתחומי לימודיה במטרה להכשירה כאמנית עם דגש חברתי. מעורבות זו תורמת לה הן מבחינת הכשרתה והן מהבחינה הערכית-היהודית.
אנו מאמינים ששילוב תחומי הדעת האינטלקטואלי, האמנותי והערכי מניב סוג חדש של אמנית-יוצרת ומורה המשלב מסורת יהודית עם עיסוק באמנות עכשווית במטרה ליצור אמנות יהודית מקורית כחלק מהתרבות הישראלית העכשווית
יוכבד ב. על תואר ראשון לימודי אמנות (דו חוגי עם חינוך והוראה) מכללת אמונה (26/08/2011)
סטודנט שנה שניה
מדוע בחרתי במסלול זה
המקום היחידי ללימוד אמנות ברמה גבוהה שהוא דתי - אין בעיית צניעות
האם המסלול עמד בציפיות
לימודי האמנות המעשית הם ברמה גבוהה מאוד אך אינם כוללים דברים לא צנועים כמו ציורי ערום (למרות שהמרצים ברובם אינם דתיים). בנוסף גם הלימודים העיוניים (תולדות האמנות) ולימודי היהדות מעניינים.
מה רמת הלימודים
תלוי בשנה ובהרכב שלה. אין בחירת קורסים כך שכולם עושים אותו דבר ותלוי מהי האינטרקציה שנוצרת בתוך הקבוצה עצמה.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לאסןף כסף לפני ובחופשם ולא לנסות לעבוד בזמן הלימודים