המטפל בהתנהגות ארגונית (התנהגות אנוש באירגון) חייב להיות גם בעל הבנה בניהול הכלכלי, האסטרטגי של האירגון המודרני; זאת מכיוון שהאסטרטגיה הניהולית של האירגון קובעת מהו סוג העובדים שיועסקו בו ומהם דרכי הטיפול בהם. מתבקש מכך שהעוסקים בתחום ירכשו בעיקר ידע ומיומנויות בתחומים התנהגותיים (פסיכולוגיה..
המטפל בהתנהגות ארגונית (התנהגות אנוש באירגון) חייב להיות גם בעל הבנה בניהול הכלכלי, האסטרטגי של האירגון המודרני; זאת מכיוון שהאסטרטגיה הניהולית של האירגון קובעת מהו סוג העובדים שיועסקו בו ומהם דרכי הטיפול בהם. מתבקש מכך שהעוסקים בתחום ירכשו בעיקר ידע ומיומנויות בתחומים התנהגותיים (פסיכולוגיה וסוציולוגיה אירגוניים) ובנוסף, כתשתית, גם בתחומים פונקציונאליים מינהליים המסורתיים (מימון, שיווק, מערכות מידע).
התוכנית המוצעת כאן ללימודי מוסמך הכוללת הן לימודי תשתית והן לימודי התמחות מתקדמים בתחומים הללו וחותרת להשגת מטרה זו.
יותר מכך, כלולים בתוכנית זו קורסים אינטגרטיביים (סמינריון ופרוייקט) המביאים לידי ביטוי משולב את הידע, המיומנויות והכלים מהקורסים השונים בצד שילוב תיאוריה עם מעשה. ההכשרה בתוכנית תואר שני המוצעת כאן מיועדת למלא את צרכי המשק שצוינו לעיל, להעשיר את מארז האיכויות של הבוגרים ועל-ידי כך להגביר סיכויי השתלבותם במשק.
בראיית המכללה, תוכנית שכזו, שתהיה בזיקה הדוקה לבית-הספר למדעי ההתנהגות, תצעיד אותו מעלה במישורים המחקריים אקדמיים-מקצועיים.
מ**** *. על תואר שני התנהגות אירגונית מכללת נתניה (26/06/2011)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
אני גרה בצפון וחיפשתי את המוסד הקרוב ביותר בו לא צריך לעשות השלמות ללימודי התוכנית (למי שלא למד תואר ראשון בסוציולוגיה/מדעי ההתנהגות) לצד האפשרות ללמוד במסלול לאנשים עובדים
האם המסלול עמד בציפיות
קיוויתי ללמוד תואר מרתק עם מרצים "תותחים" ומקצוענים בתחומם, בפועל רמת המרצים ממש לא משהו ואין כלל את האתגר האינטלקטואלי שציפיתי שיהיה בתואר שני
מה רמת הלימודים
הכיתה עמוסה בתלמידים, אין אפשרות לקיים דיונים ברמה גבוהה, אין סינון לסטודנטים כך שגם הרמה הלימודית והאישית לא משהו...
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לא להתפשר, לברר טוב טוב עם סטודנטים שלומדים במוסד מה רמת שביעות רצונם (אין עשן בלי אש...)