המסלול מכשיר למקצוע גננת-מורה בכיתות א-ב. ההכשרה כוללת בין השאר: ניהול גן, לימודי קודש, ספרות ילדים, מחשבים, דרמה, מוסיקה, ציור, אמנות וטבע. במסלול מושם דגש מיוחד על עבודה מעשית בגן ובכיתה.
המסלול מכשיר מורות להוראה בכיתות שילוב בבתי ספר רגילים ובבתי ספר של החינוך המיוחד. במקביל אפשר לעשות תעודת הוראה לחינוך הרגיל.
הוראה וחינוך בבית הספר היסודי הם אתגר. בית הספר היסודי הוא שלב חשוב מאוד בהתפתחותו של הילד לקראת היותו בוגר עצמאי, בעל יכולות להתמודדות עם העולם הסובב אותו.
במהלך הלימודים אנו שמים דגש על פיתוח יכולותיהן האישיות והבין אישיות של הסטודנטיות ועל הכשרתן כמורות ומחנכות הערות לצרכי תלמידיהן המתבגרים.
המטפלות בילדים במעונות יום עוסקות בטיפול בילדים בגיל הרך, מגיל 3 חודשים עד 3 שנים, השוהים במעונות יום המופעלים בעיקר ע"י ארגוני נשים כדוגת: נעמת, ויצ"ו, אמונה וכו'. תפקיד המטפלת הינו לספק את צרכיו הפיזיולוגיים של הילד, וכן לסייע בפיתוח כישוריו הקוגניטיביי
המטפלות בילדים במעונות יום עוסקות בטיפול בילדים בגיל הרך, מגיל 3 חודשים עד 3 שנים, השוהים במעונות יום המופעלים בעיקר ע"י ארגוני נשים כמו נעמת, ויצ"ו, אמונה וכו'. המטפלת מספקת את צרכיו הפיזיולוגים של הילד בגיל הרך וכן מטפחות את כישוריו הקוגניטיביים והרגשיי