לראשונה בישראל מנוע חיפוש לימודים המאפשר לכם לדעת מה חושבים סטודנטים ובוגרים על התארים המעניינים אתכם

ביקורת מקיפה על:
תואר ראשון לימודי חינוך לקויי שמיעה אוניברסיטת תל אביב

חגית ק. 29/05/2011
בוגר תואר ראשון לימודי חינוך לקויי שמיעה אוניברסיטת תל אביב
מסלול לימודים
מדוע בחרת את המסלול?
כל מיני דברים קטנים במהלך החיים שגרמו לי לחשוב שזה ייחודי ללמוד ולעסוק בזה.
האם אתה מרגיש שהמסלול ענה על הציפיות שלך?
ענה בצורה חלקית
בסופו של דבר אניא עוסקת בחינוך לקויי-שמיעה אבל כן נשארתי בתחום החינוך המיוחד. כמו כן, במבט לאחור, אני לא ממליצהללמוד חינוך באוניברסיטה אלא במכללה.
על איזה קורס/מרצה היית ממליץ?
על הקורסים של נעמה פרידמן (שעוסקת בעיקר במדעים הקוגנטיביים - תפקודים וליקויים). אין עליה -מדהימה! גם הנושאים מעניינים והיא גם מעבירה זאת בצורה מעניינת וברורה.
מה דעתך על רמת המרצים - (מקצועיות, יחס אישי, נגישות לסטודנטים)?
8
תלוי במרצים. מבחינת ידע לכולם היה. מבחינת להעביר את הנושא בצורה מעניינת ו/או ברורה אז יש את אלו שכן ויש את אלו שלא. לגבי נגישות, אני לא יודעת כי מעולם לא פניתי אל מרצים.
מהי רמת הלימודים בחוג - (רמת מתרגלים, שעורי עזר, תרגולים, כמות סטודנטים בהרצאה וכו')?
7
על אף שהיו קורסים מעניינים ,איני חשה כי באמת למדתי משהו וקיבלתי כלים.
לאילו עוד מוסדות ניסית להתקבל? האם יש מוסד שניסית ולא התקבלת אליו?
במכללה/סמינר
קמפוס
כיצד היית מגדיר את יחס המזכירות כלפי התלמידים?
8
אין תלונות אבל תמיד יש מקום לשיפור
עבודה
האם הצלחת להשתלב בתחום אותו למדת? במה אתה עוסק כיום?
אני אל עוסקת בחינוך לקויי-שמיעה אלא בחינוך המיוחד וגם עוסקת בחינוך הבלתי-פורמאלי ועל אף שהוצאתי תעודת הוראה מעולם לא עשיתי סטאז' והוצאתי רשיון הוראה מטעם משרד החינוך.
מה אתה מרגיש שקיבלת מהמוסד שעזר בתחום ומה היה חסר לך?
ידע בסיסי כלשהו והיכרות עם העולם. היה לי חסר מה ואיך ללמד ולגשת. בעיקר המון תיאוריה וכמעט שום דבר מעשי.
ממשיכים הלאה
האם אתה רואה את עצמך ממשיך ללמוד כאן גם לתואר שני?
אין לי כח לכתיבת עבודות ותארים ודרגים לא כ"כ חשובים. חשוב לי לעסוק במשהו שעושה לי טוב אבל לא חשוב לי להתקדם בדרגות.
הטיפ של חגית ק.
ללמוד במכללה/סמינר. הם נותנים הרבה יותר כלים מעשיים.
כל הזכויות שמורות לאתר הסטודנט © 2024