מיכל א. 16/08/2011
בוגר תואר שני חינוך במגמות טכנולוגיות למידה ומערכות למידה האוניברסיטה הפתוחה
מסלול לימודים
מדוע בחרת את המסלול?
לצורך התמקצעות וקידום בעבודה
האם אתה מרגיש שהמסלול ענה על הציפיות שלך?
ענה בצורה חלקית
ציפיתי לקידום בעבודה ולתמורה כספית.
על איזה קורס/מרצה היית ממליץ?
תיאוריות למידה והוראה
מה דעתך על רמת המרצים - (מקצועיות, יחס אישי, נגישות לסטודנטים)?
9
רמת המרצים באוניברסיטה הפתוחה גבוהה וישנן דרכים שונות ליצירת קשר, גם אם לא מגיעים למפגשי ההנחיה.
מהי רמת הלימודים בחוג - (רמת מתרגלים, שעורי עזר, תרגולים, כמות סטודנטים בהרצאה וכו')?
8
התואר שלי אינו מוערך כפי שהייתי רוצה שיוערך במערכת החינוך. ההשקעה מצידי הייתה גבוהה מאוד, סיימתי בהצטיינות ועם זאת, ישנה בורות לגבי המוסד שלמדתי בו ולגבי התחום שאינו מפותח דיו במע' החינוך.
לאילו עוד מוסדות ניסית להתקבל? האם יש מוסד שניסית ולא התקבלת אליו?
הייתי בוחרת שוב ללמוד באוניברסיטה הפתוחה בגלל הגמישות שהיא מאפשרת בלמידה.
קמפוס
כיצד היית מגדיר את יחס המזכירות כלפי התלמידים?
9
היחס קרוב ואישי, מעבר למה שמקבלים בדרך כלל ממוסד כלשהו. הופתעתו מספר פעמים לגלות עד כמה היחס הוא אישי, מכבד ומכובד.
עבודה
האם הצלחת להשתלב בתחום אותו למדת? במה אתה עוסק כיום?
סיימתי תואר שני בהצטיינות באוניברסיטה הפתוחה, אבל בעבודה שלי, כמורה במערכת החינוך, אני לא מצליחה להתקדם ולהתפתח. נשארתי מורה עם אותו תפקיד של חינוך כיתה. עם זאת, הצלחתי להשתלב באוניברסיטה הפתוחה כיועצת אקדמית, מדריכה בלמידה ומנחה, ואין ספק שלימודי התואר השני פתח לי דלתות ומאפשר לי לעשות עוד משהו, בנוסף להוראה בבית ספר יסודי.
מה אתה מרגיש שקיבלת מהמוסד שעזר בתחום ומה היה חסר לך?
קיבלתי ביטחון עצמי ותמיכה לכך שאין דבר העומד בפני הרצון.
ממשיכים הלאה
האם אתה רואה את עצמך ממשיך ללמוד כאן גם לתואר שני?
אני בעלת תואר שני. ציינתי זאת באחת השאלות הנ"ל.
הטיפ של מיכל א.
"לא חשוב לאן אתה מגיע, חשוב הדרך שעברת" .