כפיר ב. 10/08/2011
בוגר תואר ראשון לימודי תקשורת התמחות ברדיו המכללה האקדמית ספיר
מסלול לימודים
מדוע בחרת את המסלול?
לימודיים דו מסלוליים - עיוני ומעשי - הבחירה נעשתה בשל רמת הלמידה בשני המסלולים, רמה מקצועית, טובה מאוד ועמודת בכל הציפיות של תואר בתקשורת הן מעשית והן עיונית
האם אתה מרגיש שהמסלול ענה על הציפיות שלך?
ענה בצורה מלאה
באתי ללמוד כיצד עושים תקשורת וקיבלתי מענה הן של הרמה המעשית והן ברמה העיונית. נפתחתי לעולם של תוכן וביקורת על תקשורת אפקטיבית ואקטיבית.
על איזה קורס/מרצה היית ממליץ?
בחוג לתקשורת: הקורס ליסודות העבודה ברדיו (מרצה - ד"ר חנן נווה) בחטיבה לרטוריקה - יסודות הנאום עם הגב' מירב פריצקי
מה דעתך על רמת המרצים - (מקצועיות, יחס אישי, נגישות לסטודנטים)?
9
רמה טובה מאוד של מרצים שהעבירו את החומר בצורה נאותה,ברורה ומסודרת להפליא - בתואר ראשון נאמר כי אף פעם אין 100 וכי לעולם דבר אינו מושלם על כן ציון זה
מהי רמת הלימודים בחוג - (רמת מתרגלים, שעורי עזר, תרגולים, כמות סטודנטים בהרצאה וכו')?
10
אכן התקשורת מורכת ומעניינת מאוד התואר נתן לי להבין כיצד ניתן להסבירה ולהפעילה
לאילו עוד מוסדות ניסית להתקבל? האם יש מוסד שניסית ולא התקבלת אליו?
תקשורת - מכללת ספיר
קמפוס
כיצד היית מגדיר את יחס המזכירות כלפי התלמידים?
10
ישנה תחושה שתמיד יש לך לי לפנות ולאן - הדלתות תמיד פתוחוחת ואופציות רבות ניתנות לך בכל זמן שתבחר
עבודה
האם הצלחת להשתלב בתחום אותו למדת? במה אתה עוסק כיום?
השתלבתי בתפקיד בכיר בחברת תקשורת - לא אפרט את שמה
מה אתה מרגיש שקיבלת מהמוסד שעזר בתחום ומה היה חסר לך?
קיבלתי מהמוסד כלים לדעת כיצד להפעיל את התחום בו אני עובד היום, כיצד להשתלב בו, כיצד הוא נבחן ואילו ביקורות ניתן לקבל או להעביר דרכו ועליו
ממשיכים הלאה
האם אתה רואה את עצמך ממשיך ללמוד כאן גם לתואר שני?
אני אדם נשוי שמתגורר קצת רחוק ממוסד הלימודים ועל כן אלמד במקום קרוב יותר אליי
הטיפ של כפיר ב.
היו זמינים,נגישים ומוכנים לעבודה קשה - מדעי החברה ומסלול התקשורת בפרט יאתגרו אתכם אך עם זאת זוהי עבודה לא פשוטה לקבל תואר ראשון. היו פתוחים לחוגים ולקורסים שונים ומעניינים אותם תמצאו לכל אורך שלוש השנים - עד כמה שניתן אל תאריכו את הלימודים מעבר ל4 שנים וסיימו אותם בהקדם האפשרי. אם ניתן - הוציאו פטור באנגלית עוד לפניי שאתם נכנסים לתואר- זה ייקל עליכם מאוד.