רציונאל התוכנית מצוי בקיום האינטגרטיבי שלה, או ליתר דיוק במימד האינטגרטיבי של הסטודיו, שהוא המרכיב המרכזי של תוכנית הלימודים. תוקפו האקדמי של הסטודיו יתקיים מתוך התובנות של עצמו, אך בעיקר מתוך העברה ופרשנות של הדיון העיוני בקורסים ובסמינרים ובמהות הסוגיות שיידונו בו.
תפישת התוכנית היא שכל עשייה..
רציונאל התוכנית מצוי בקיום האינטגרטיבי שלה, או ליתר דיוק במימד האינטגרטיבי של הסטודיו, שהוא המרכיב המרכזי של תוכנית הלימודים. תוקפו האקדמי של הסטודיו יתקיים מתוך התובנות של עצמו, אך בעיקר מתוך העברה ופרשנות של הדיון העיוני בקורסים ובסמינרים ובמהות הסוגיות שיידונו בו.
תפישת התוכנית היא שכל עשייה בחטיבת לימוד אחת, היא מקור השראה לחטיבת לימוד אחרת. באמצעות התוכנית, אנו מבקשים להקנות לסטודנטים את היכולת להטמיע שיח תיאורטי ומחקרי לתוך החשיבה התכנונית- עיצובית שלהם ולהגיע על ידי כך לתוצאות שיש בהן קצה פתוח להמשך הדיון והמחקר