בוגרי המגמה יוכלו להשתלב במשרדי פרסום כמעצבים בעלי כישורים טכנולוגים , בתעשייה כמעצבים גרפיים , ארט דירקטורים במשרדי פרסום, חברות אינטרנט ומדיה אינטראקטיבית, אולפני טלוויזיה ופוסטפרודקשן . הם אמורים לחזק את החוליה של היישום והעיצוב בדפוס ובמדיה הדיגיטאלית.
משך הלימודים
לימודי יום 4..
בוגרי המגמה יוכלו להשתלב במשרדי פרסום כמעצבים בעלי כישורים טכנולוגים , בתעשייה כמעצבים גרפיים , ארט דירקטורים במשרדי פרסום, חברות אינטרנט ומדיה אינטראקטיבית, אולפני טלוויזיה ופוסטפרודקשן . הם אמורים לחזק את החוליה של היישום והעיצוב בדפוס ובמדיה הדיגיטאלית.
משך הלימודים
לימודי יום 4 סמסטרים וביצוע פרויקט גמר בהנחיה
לימודי יום וערב משולבים 6 סמסטרים וביצוע פרויקט גמר בהנחיה.