מתמקדת במיומנויות השונות הקשורות לנגינה על הכלי, כגון טכניקה וסגנון, וזאת באמצעות שיעורי כלי, נגינה באנסמבלים, אילתור וניתוח.
מתמקדת במיומנויות השונות הקשורות לנגינה על הכלי, כגון טכניקה וסגנון, וזאת באמצעות שיעורי כלי, נגינה באנסמבלים, אילתור וניתוח
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של סטודנטים (8)
אנונימי על קורסים / לימודי תעודה המגמה לביצוע כללי רימון (10/06/2018)
סטודנט שנה ראשונה
מדוע בחרתי במסלול זה
אחרי שנים של חיפוש עצמי הבנתי שמוזיקה זאת התשוקה האמיתית שלי אז החלטתי ללכת על זה עד הסוף, כי עדיף לחיות מהלב מאשר להסתכל לאחור בחרטה.
האם המסלול עמד בציפיות
יש קורסים טובים ויש קורסים שפחות. באותה מידה יש מורים טובים ויש כאלה שלא באמת בא להם ללמד או שמנסים להיות קשוחים מדי וזה מאד מיותר. הדבר הכי מעצבן ברימון זה שהמון פעמים דווקא מרימים לאנשים שאין להם ייחוד על הבמה או מבחינת הקול שלהם, כלומר, מרימים לאנשים שהם ״פרווה״ כל עוד יש להם טכניקה לעומת אנשים שבאמת יכולים להצליח בחוץ -אותם לא מספיק מעריכים בעיניי. ככה שאם את/ה שוקל ללמוד שם צריך לקחת את זה בחשבון, מה גם שלא כל דעה של מורה היא קובעת וצריך להיות מספיק בטוח בעצמך ולהמשיך הלאה.
מה רמת הלימודים
יש מורים שלא באמת באים עם מוטיבציה ללמד בשיעור
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
לחשוב טוב טוב אם באמת יש להם את הזמן , האנרגיה והכסף להשקיע בלימודים-כי מוזיקה זה מקצוע שצריך זמן ותשוקה גדולה ללמוד אותו וגם לדעת להחליק ביקורת, לזכור שלא תמיד יעריכו אותך ולא תמיד תהיה למעלה אלא יהיו ימים של דאון וירידות, לזכור שזה תהליך.
שי ג. על קורסים / לימודי תעודה המגמה לביצוע כללי רימון (01/09/2011)
סטודנט שנה רביעית
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי להיות בתור מסגרת שתאפשר לי כיוון ונוחות- בידיעה שיש לי כיוון ל4 השנים שבהן אני לומדת.
וגם כי הכלי החזק ביותר שלי הוא השירה שלי, ורציתי מסלול שיתמקד במה שאני יודעת לעשות הכי טוב
האם המסלול עמד בציפיות
אני לא יכולה לענות בפה מלא, זה משהו בין חלקית למלאה. וזה מפני שהציפיות שלי היו מאוד כלליות, וגם ככל שהמשכתי ללמוד ולהעמיק בחומר הבנתי שישנם דברים שצריך זמן בכדי להבין ברבדים שונים. אני כן מרגישה שקיבלתי המון ידע מהמון בחינות, אבל היו מקומות שבהם התאכזבתי מכמה מהמורים- כי יש להם טעם מסויים והם הולכים למי שמוביל ומקדמים אותו, ולא תמיד משתהים כדי לראות תלמידים שלוקח להם זמן להפתח, או שמדברים בשפה שונה.
מה רמת הלימודים
שאלה כללית מדי. קשור למורה, לקושי השיעור ולרמת התלמידיםורצונם להתאמץ וללמוד.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
סבלנות. צריך להבין שהשנה הראשונה היא לרוב קשה ומבלבלת. צריך להבין איך הדברים עובדים וזה מתסכל ומלחיץ . ושבשנה השניה- החומר יותר קשה בדרך כלל, אבל כבר מכירים את המערכת.
לשחרר ביקורתיות- כי אנשים מגלים פתאום שקשה להם מאוד ללמוד, ושמה שהיה טוב עבורם בבית הספר כבר לא מתאים עכשיו. ולשחרר ביקורתיות כדי לאפשר ליצירתיות לצאת.