המכללה משלבת בתכניה התייחסות לתחומי המוסיקה הביצועיים והתיאורטיים השונים, ובמקביל שמה דגש נרחב גם על המקצועות הטכנולוגיים של סאונד ומוסיקה באמצעות מחשבים.
התוכנית האקדמית מגוונת מאוד, וכוללת 5 מרכיבים:
1. מוסיקה קלאסית - תיאוריה, הרמוניה, הסטוריה, קומפוזיציה וניצוח.
2. מוסיקה קלה –..
המכללה משלבת בתכניה התייחסות לתחומי המוסיקה הביצועיים והתיאורטיים השונים, ובמקביל שמה דגש נרחב גם על המקצועות הטכנולוגיים של סאונד ומוסיקה באמצעות מחשבים.
התוכנית האקדמית מגוונת מאוד, וכוללת 5 מרכיבים:
1. מוסיקה קלאסית - תיאוריה, הרמוניה, הסטוריה, קומפוזיציה וניצוח.
2. מוסיקה קלה – ג'אז, פופ, רוק - תיאוריה, הרמוניה, הלחנה, והסטוריה.
3. חינוך מוסיקלי ושיטות הוראה.
4. מוסיקה וטכנולוגיה – אולפנים, מחשבים, וידאו, ומולטימדיה.
5. ביצוע – כלי ראשי, כלי משני, והשתתפות והופעות בהרכבים מגוונים - קוליים וכליים.
ניתן להשלים לתואר ראשון בארץ ובחו"ל (Oklahoma City University)
כל הביקורות באתר הן של סטודנטים ובוגרים אמיתיים המזוהים
עם ת.ז, שם אמיתי ועברו תהליך אימות - זה הערך החשוב לנו ביותר באתר
ביקורות של בוגרים (4)
שרון ב. על קורסים / לימודי תעודה מוסיקה מכללת הד (22/02/2012)
סיים בשנת 1999
מדוע בחרתי במסלול זה
אהבתי את העובדה שהלימודים מגוונים מאוד -כל סגנונות המוסיקה, וכמעט כל סוגי ההתמחויות: ביצוע, תיאוריה, עיבוד, ניצוח, סאונד, תיווי ממוחשב, מידי, הפקה, ג'ינגלים, מוסיקה לקולנוע...וזה רק מהזכרון. כמו כן, קרצה לי האפשרות להשלים לתואר ראשון בארה"ב (אפשרות שהגשמתי, ואף המשכתי לתואר שני. בכל זאת...פולניה :-)
האם המסלול עמד בציפיות
מעל ומעבר. לא יכולתי לבקש יותר ממסלול לימודים כלשהו.
מה רמת הלימודים
העובדה שכדי להשלים תואר צריך היה לנסוע לחו"ל, לא התאימה לכולם. כיום ניתן לסיים את כל 4 שנות הלימודים לתואר ב"הד", אז אין בעיה.
טל ש. על קורסים / לימודי תעודה מוסיקה מכללת הד (05/09/2011)
סיים בשנת 2010
מדוע בחרתי במסלול זה
המסלול היה מאוד מגוון. כלל תחומים שונים כמו עיבודי ג'אז ועיבודי קלאסי, בנוסף לקורסים מעשיים
האם המסלול עמד בציפיות
התפתחתי מאוד בעיקר בשנה הראשונה של הלימודים, ובשנה השניה והשלישית, האתגר ירד וכך גם רמת הרצינות מסביב
מה רמת הלימודים
המכללה לא מוכרת ובכמה תחומים, לא מקצועית לחלוטין.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
חשוב לוודא מי בשכבה שלך. האם יש עם מי לעשות מוסיקה ולעבוד. אם החלטת ללכת על המסלול - תתנפל. קח כל מה שאתה יכול כי המון קורסים עובדים על יוזמא אישית. פשוט לעבוד חזק.
נמרוד ג. על קורסים / לימודי תעודה מוסיקה מכללת הד (05/09/2011)
סיים בשנת 2010
מדוע בחרתי במסלול זה
איפשר התמקדות בביצוע קלאסי וג'אז מחד, ועיבודים לימודי הרמוניה רציניים מאידך.
האם המסלול עמד בציפיות
מגוון הקורסים היה מצויין, אך לא תמיד הרמה הלימודית תאמה את ציפיותיי. בחלק מהקורסים הרמה לא היתה מספיק גבוהה לטעמי. מצד שני המורים מאוד מסורים וניתן לעבוד בצורה מעמיקה קצת מחוץ למסגרת הקורס.
מה רמת הלימודים
כפי שכתבתי, לעתים הרמה לא היתה מספיק גבוהה.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
השקיעו את כל כולכם בתואר. ההתקדמות והלימדה תלויים רק בעבודה האישית שעושים בבית וכמה מתאמנים. המורים לשירותכם וכדאי לנצל זאת.
נטע ו. על קורסים / לימודי תעודה מוסיקה מכללת הד (04/09/2011)
סיים בשנת 2010
מדוע בחרתי במסלול זה
כדי לקבל תעודה- על מסלול לימודים מלא
האם המסלול עמד בציפיות
יש מורים מעולים, ומקצועות מאוד מעניינים אך הרמה בינונית+
מה רמת הלימודים
כשהייתי לא הייתה אפשרות לתואר. אפשר היה להשלים בכל מיני מוסדות אחרים כמו האקדמיה בירושלים או לנסוע לאוקלוהומה ולהשלים לתואר. עכשיו ישנה אופציה כזו אך אני לא מספיק יודעת עליה
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
להיות עם ראש פתוח ולנסות לקבל את הטוב ביותר מכל מרצה
יוני על קורסים / לימודי תעודה מוסיקה (דו חוגי עם תוכנית אומן ומורה (הסמכת אומנים ומורים במוסיקה מזר) מכללת הד (23/08/2011)
סטודנט שנה שלישית
מדוע בחרתי במסלול זה
רציתי לקבל את הכלים המתאימים בכדי להיות מוסיקאי ברמה מקצועית
האם המסלול עמד בציפיות
השנה הראשונה הייתה מקפצה מדהימה אבל השנה השנייה הרגישה כמו חלטורה
הם עירבבו כיתות ורמות לא מתאימות, ולא היה נראה כאילו היה רצון אמיתי לעזור לסטודנטים
מה רמת הלימודים
קצת שכונה.
העצה הכי טובה למתעניינים במסלול
תקרעו את התחת ואתם תצליחו, זה לא מקצוע קל אולי אחד הקשים, ובטח שאין בו כסף אם אתם נכנסים למקצוע בגלל הלב אתם בדרך הנכונה אל תצפו לתמורה כספית הכי הרבה הכרה.