כפי שהשם עצמו מרמז, זו תקשורת דרך הראיה. זהו השילוב של רעיונות ומידע אשר ניתן לקרוא או לראות. יסוד התקשורת הזו קשור לדימויים דו - מימדיים והוא כולל: סמלים, טיפוגרפיה, עיצוב גרפי, איור, צבע ואלמנטים דיגיטאלים. המקצוען מבצע וחוקר מסרים המיועדים לפרסם רעיון, לרוב מסחרי. מכיוון שאין הסכמה אוניברסאלית..
כפי שהשם עצמו מרמז, זו תקשורת דרך הראיה. זהו השילוב של רעיונות ומידע אשר ניתן לקרוא או לראות. יסוד התקשורת הזו קשור לדימויים דו - מימדיים והוא כולל: סמלים, טיפוגרפיה, עיצוב גרפי, איור, צבע ואלמנטים דיגיטאלים. המקצוען מבצע וחוקר מסרים המיועדים לפרסם רעיון, לרוב מסחרי. מכיוון שאין הסכמה אוניברסאלית לדיון "יפה - לא יפה", המקצוע מסתמך יותר על יכולת העברת המסר באופן מדויק וברור מאשר על ערכים אסתטיים. הטכנולוגיות של המאה ה - 21 מאפשרות לנו להגיע אל קהל המטרה בדרכים אשר הופכות למרתקות ומתוחכמות יותר ויותר.
תחומי המקצוע הרבים פורסים בפני המעצב עולם מרתק של דימויים ותמונות אשר מובאות באמצעים המתקדמים ביותר, כמו גרפיקה ממוחשבת, אנימציה, צילום דיגיטאלי ועריכת וידיאו.
תוכנית הלימודים נגזרת מהייחוד החברתי והכלכלי של התרבות המקומית והלומד נדרש להשקיע ברכישת ידע מקיף בתפיסות יסוד כבסיס לידע היישומי בתחום התמחותו.
הלימודים מכשירים את הסטודנט להתמחות העיצוב חזותי תוך הקניית ידע כולל.
בשלב ראשון: בהקניית מיומנויות בתפיסות הבסיסיות של העיצוב: גרפיקה, טיפוגרפיה, צילום, איור, טכנולוגיות ומונחים מקצועיים המאפיינים את התחום.
בשלב שני: הוצאה לאור, עיצוב אריזות, פרסום ועיצוב תדמית. בשלב השלישי: אנימציה לאינטרנט ווידיאו.
מבנה תוכנית הלימודים מושתת על פיתוח פלורליסטי של ידע במכלול הדיסציפלינות בעיצוב, במגמה לאפשר לסטודנט להגדיר את תחום התמחותו ולטפח יצירת אמירה וסגנון אישיים